رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
  • کد خبر : ۷۲۶۲۱
  • چاپ خبر : مصاحبه با رئیس انجمن عکاسان شهرستان بافق پیرامون برگزاری ” ورکشاپ عکاسی “

مصاحبه با رئیس انجمن عکاسان شهرستان بافق پیرامون برگزاری ” ورکشاپ عکاسی “

انجمن عکاسان شهرستان بافق با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورکشاپ عکاسی با رویکرد زیبایی شناسی در عکاسی برگزار می کند. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد حسین قلی زاده رئیس انجمن عکاسان شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب پیرامون برگزاری ورکشاپ عکاسی بیان کرد: با توجه به استقبال عکاسان بافق و شرکت در […]

انجمن عکاسان شهرستان بافق با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورکشاپ عکاسی با رویکرد زیبایی شناسی در عکاسی برگزار می کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد حسین قلی زاده رئیس انجمن عکاسان شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب پیرامون برگزاری ورکشاپ عکاسی بیان کرد: با توجه به استقبال عکاسان بافق و شرکت در کارگاه های عکاسی خارج از شهرستان، بر آن شدیم تا یک دوره از این جلسات را در بافق با رویکرد زیبایی شناسی در عکاسی برگزار نماییم که  پیرامون ایده پردازی، اجرا، زیبایی های بصری، قاب بندی و ترکیب بندی های هر ژانر عکاسی توضیح داده می شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در کارگاه عکاسی می توانند با پرداخت مبلغ 70 هزار تومان در این جلسه حضور داشته باشند.

قلی زاده پیرامون محمد امین نادی مدرس ورشکاپ عکاسی گفت:  کارشناسی ارشد فیلم و هنرهای جدید، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه کانادا،کارشناسی کارگردانی تلویزیون،فارغ التحصیل رشته عکاسی از انجمن سینمای جوانان ایران و … می باشد.

رئیس انجمن عکاسی شهرستان بافق مهلت ثبت نام را تا سه شنبه 7 اسفند عنوان کرد و یادآور شد: ظرفیت ثبت نام 20 نفر می باشد اما اگر با استقبال شرکت کنندگان مواجه شویم،علاوه بر کاهش هزینه ثبت نام،مکان دیگری را برای تشکیل کارگاه مدنظر قرار خواهیم داد.

وی در پایان اظهار کرد: هنر عکاسی فراتر از آن است که تنها دوربین در دست داشت و عکس گرفت و مردم نیز نباید نسبت به آنان که عکاسی می کنند واکنش صریحی نشان دهند بلکه باید گذاشت آنان نیز به رسالتی که بر عهده دارند، عمل کنند.

قلی زاده با بیان اینکه انجمن عکاسان هنوز به ثبت نرسیده اما فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده است،یادآور شد: در مجموع 30 نفر در شهرستان مشغول به عکاسی هستند  اما تعداد عکاسان حرفه ای ما انگشت شمارند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده