رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
  • کد خبر : ۷۲۶۶۴
  • چاپ خبر : ۶۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید در بافق توزیع می شود

۶۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید در بافق توزیع می شود

  به منظور رفاه حال همشهریان در تامین میوه ایام عید نوروز جلسه تنظیم بازار شب عید با حضور معاون فرماندار و برخی از مسئولان اداری شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق؛ معاون فرماندار بافق در حاشیه این نشست گفت: در این نشست بر ضرورت اهمیت تامین مایحتاج مردم […]

 

به منظور رفاه حال همشهریان در تامین میوه ایام عید نوروز جلسه تنظیم بازار شب عید با حضور معاون فرماندار و برخی از مسئولان اداری شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ معاون فرماندار بافق در حاشیه این نشست گفت: در این نشست بر ضرورت اهمیت تامین مایحتاج مردم در ایام عید نوروز و لزوم نظارت بیشتر در نحوه توزیع و کیفیت کالاهای عرضه شده در بازار شب عید تاکید شد. محمد علی طالعی همچنین از درخواست سهمیه ۶۰ تنی میوه برای شهرستان خبر داد و گفت: به منظور تنظیم بازار میوه شب عید ۲۰ تن سیب و ۴۰ تن پرتقال جهت توزیع در بافق درخواست شده است. وی در خصوص زمان توزیع میوه تنظیم بازار شب عید عنوان کرد: سهمیه میوه شب عید بافق در هفته پایانی اسفندماه توزیع می شود. معاون فرماندار بافق در پایان با بیان اینکه در سال گذشته در حدود ۲۷ تن میوه تنظیم بازار در بافق توزیع شده است عنوان داشت: میوه تنظیم بازار شب عید در چهار نقطه از شهر بافق توزیع می شود.

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده