رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
  • کد خبر : ۷۲۶۶۷
  • چاپ خبر : جذب قشر خاکستری مهم ترین رویکرد کانون های فرهنگی مساجد است

جذب قشر خاکستری مهم ترین رویکرد کانون های فرهنگی مساجد است

نشست هم  اندیشی  « استفاده از ظرفیتهای کانون های فرهنگی مساجد و آسیب شناسی کانون ها » با حضور شریفی مسئول ساماندهی کانون های مساجد استان ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولان کانون های فرهنگی مساجد در سالن کنفرانس اداره ارشاد تشکیل شد. به گزارش آفتاب بافق؛ حسین ارجمند با اشاره […]

نشست هم  اندیشی  « استفاده از ظرفیتهای کانون های فرهنگی مساجد و آسیب شناسی کانون ها » با حضور شریفی مسئول ساماندهی کانون های مساجد استان ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولان کانون های فرهنگی مساجد در سالن کنفرانس اداره ارشاد تشکیل شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حسین ارجمند با اشاره به توانمندی مساجد در بعد فرهنگی عنوان کرد: کانون‌های مساجد دارای ظرفیت‌های مثبتی هستند. این کانون‌ها می‌توانند با فعالیت‌های فرهنگی وتکیه بر پتانسیل‌های نسل جوان،ظرفیت و توانمندی مساجد را در بعد فرهنگی افزایش دهند. تعامل مثبت و مستمر بین کانون‌ها و دبیرخانه کانون ها در اداره ارشاد می‌تواند در راه بهبود بازدهی کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد،بسیار راهگشا باشد.

 شریفی مسئول فرهنگی کانون های فرهنگی مساجد استان در این جلسه با اشاره به بیانیه ماموریت خود عنوان کرد: ما در کانون‌های فرهنگی با توجه به بیانیه ماموریت خود در سه حوزه کودک، نوجوان و خانواده و با رویکرد جذب قشر خاکستری به دنبال برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت تشکیلاتی هستیم.

وی اضافه کرد: تفاهم‌ نامه هایی با نهاد‌های مختلف مانند بهزیستی،اداره ورزش و جوانان و مرکز فنی حرفه ای با موضوعات ورزشی، فنی و مهارتی، مشاوره، بهداشت و سلامت، بسته‌ شده و در سایت دبیرخانه کانون مساجد استان بارگذاری شده است .

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده