رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر : ۷۲۸۱۶
  • چاپ خبر : با دانش بنیان می توان اقتصاد کشور را بارور کرد/عدم عدالت اجتماعی در جامعه باعث شیوع فساد می شود
امام جمعه بافق؛

با دانش بنیان می توان اقتصاد کشور را بارور کرد/عدم عدالت اجتماعی در جامعه باعث شیوع فساد می شود

به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری به مسائل مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و گفت:امنیت کشور در سایه جانفشانی های نیروهای مسلح است و انقلاب ما درخشیده و تلاش مضاعف برای […]

به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری به مسائل مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و گفت:امنیت کشور در سایه جانفشانی های نیروهای مسلح است و انقلاب ما درخشیده و تلاش مضاعف برای پایداری انقلاب بدست جوانان است‌.
وی افزود:قدرت ایران در برابر دشمن نشان داده شده است و هرکجا که ملت مسلمانی باشد از آن دفاع می کنیم.
خطیب جمعه بافق خطاب به جوانان ادامه داد:جوانان آینده سازان کشور هستند و نسل جوان باید کشور را اداره کنند و باید تلاش کنیم که در علم و پژوهش پیشتاز باشیم.
حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم تقویت روحیه معنوی در جوانان تاکید و تصریح کرد:مسوولان کشور و نهادهای حکومتی برنامه را برای اخلاق معنوی در جوانان تنظیم کنند.
وی بیان کرد:با دانش بنیان می توانیم اقتصاد کشور را بارور کنیم و نسل جوان بسیاری از کارها را میتوانند انجام دهند.
امام جمعه بافق با بیان اینکه فساد در کشور شیوع پیدا کرده است گفت:باید عدالت اجتماعی بین افراد جامعه پیاده شود که عدم عدالت اجتماعی در جامعه باعث شیوع فساد می شود.
حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد:تهدید های آمریکا برای ایران ارزشی ندارد،آمریکا خائن است و بدنبال جمع آوری سرمایه و منافع برای خود است.
وی همچنین بر ضرورت پیاده کردن سبک اسلامی در خانواده ها و جامعه تاکید کرد و گفت:ترویج سبک غربی در جامعه هدف دشمن است و دشمنان میخواهند سبک دینی را در جامعه کمرنگ کنند.
خطیب جمعه بافق به پیامد حادثه تروریستی اخیر در کشور اشاره کرد و گفت:مردم ما جان بر کف هستند و حاضرند کشته شوند اما بدنبال اهداف دشمن نروند.
حجت الاسلام سلیمانی افزود:این حمله تروریستی خباثت و رذالت دشمن را نشان می دهد.
وی به حضور کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی در جمع نمازگران اشاره کرد و گفت:اگر مدیری در مجموعه موفق است بخاطر تلاش کارگران است.
خطیب جمعه بافق ادامه داد:در جریان مدیریت پیگیری کرده ام که خواسته مردم را برآورده کنند و اگر قانون اجازه می دهد که فردی ابقا شود باید اجرا شود.
قرارگیری در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا از دیگر مسائلی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

عکس:محمد حسین قلی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده