رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
  • کد خبر : ۷۲۸۴۰
  • چاپ خبر : مخالفین اماکن مقدس اسلامی، به نمای مسجد هم رحم نکردند
رسیده به آفتاب بافق؛

مخالفین اماکن مقدس اسلامی، به نمای مسجد هم رحم نکردند

به گزارش آفتاب بافق؛ وقتی در شهر بافق شهر شهید امر به معروف و نهی از منکر، آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی عده ای کور دل به مقدسات اسلامی مردم دارالشجاعه توهین می کنند. اوایل بهمن ماه امسال و در آستانه چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عده ای مغرض و مخالف با برگزاری […]

به گزارش آفتاب بافق؛ وقتی در شهر بافق شهر شهید امر به معروف و نهی از منکر، آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی عده ای کور دل به مقدسات اسلامی مردم دارالشجاعه توهین می کنند.

اوایل بهمن ماه امسال و در آستانه چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عده ای مغرض و مخالف با برگزاری مراسم سوگواری ائمه اطهار(ع) در اقدامی بی شرمانه به ساحت مسجد تازه ساخت صاحب الزمان(عج) بافق که در اردیبهشت ماه امسال بازسازی و تکمیل شد و با حضور امام جمعه محترم و تعدادی از مسئولان شهرستان بازگشایی شده را با شعار نویسی علیه متولیان و خسارت به نمای مسجد، به این مکان مورد احترام اهانت می نمایند.

این اقدام برگرفته از تفکرات عده ای مغرض و مخالف با برنامه های مذهبی و بازسازی مسجد در آن محله، مسبوق به سابقه بوده و امام جمعه، شهردار و رییس اداره اوقاف نیز در جریان سوابق این موضوع هستند.

و این چندمین بار هست که این رفتار هتاکانه علیه ساحت این مسجد که متبرک و مزین به نام مقدس منجی عالم بشیریت حضرت صاحب الزمان (عج) می باشد، تکرار می کنند.

با توجه به اهمیت و جایگاه مساجد از صدر اسلام تاکنون و به ویژه در طول دوران انقلاب اسلامی که همواره از این اماکن مقدس به عنوان سنگرهای اصلی حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می شده و به ویژه این مسجد که با قدمتی بالا از سالیان متمادی در آن اقامه عزا و به صورت هفتگی ذکر توسل به ائمه اطهار(ع) و به گفته امام جمعه محترم این مسجد یکی از قدیمی ترین مساجد بافق است که در گذشته در تمام سال مراسم روضه خوانی برگزار می شد، از متولیان و مسئولان مربوطه و امنیتی شهرستان خواستار برخورد قاطع و قانونی با این اقدام بی شرمانه بوده و شناسایی و مجازات این افراد را خواستاریم.

هیئت امنای مسجد صاحب الزمان (عج) بافق.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده