رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر : ۷۲۸۴۳
  • چاپ خبر : “حال غریق شنا خوب است’

“حال غریق شنا خوب است’

به گزارش آفتاب بافق؛   آزاده لاله زاری سرناجی استخر بافق ، پس از دیدار با محیا طالعی ، دختری که دیروز دچار حادثه در استخر آهنشهر شد، از بهبود وضعیت وی خبر داد. وی چنین گفت : در پی حادثه بوجود آمده برای محیا، که عضو‌تیم شنای دختران بافق بوده است و بصورت حرفه ای […]

به گزارش آفتاب بافق؛   آزاده لاله زاری سرناجی استخر بافق ، پس از دیدار با محیا طالعی ، دختری که دیروز دچار حادثه در استخر آهنشهر شد، از بهبود وضعیت وی خبر داد.

وی چنین گفت : در پی حادثه بوجود آمده برای محیا، که عضو‌تیم شنای دختران بافق بوده است و بصورت حرفه ای نیز شنا میکرده، ناجیان غریق استخر آهنشهر، با اقدام بموقع و کاملا صحیح، توانستند زندگی‌ از دست رفته وی را دوباره به او برگردانند.
لاله زاری ادامه داد: در چنین مواقعی است که نقش ناجیان غریق و آزمونهای سالیانه و تمرینهای فشرده آنها، در نجات شناگران غرق شده، بچشم میخورد.

وی در پایان از سرکار خانم میراللهی سرناجی استخر آهنشهر و همکاران محترمشان بخاطر این اقدام بموقع تشکر نمود.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای ““حال غریق شنا خوب است’”

  • زهرا شریعتی says:

    باسلام خدمت خانم لاله زاری عزیزو تشکر میکنم از همدردی ایشان از طرف تمام ناجیان استخر لاله ومدیریت استخر لاله ومربی محترم انشالله که خانم محیا طالعی درسلامت کامل به سر ببرن واز خانواده محترمشون سلامت وتندرستی از خدای منان را خواستارم…….

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده