رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
  • کد خبر : ۷۲۹۴۱
  • چاپ خبر : تقدیر استاندار يزد از زحمات مديرعامل صندوق بازنشستگی فولاد جهت افزایش سطح اشتغال

تقدیر استاندار يزد از زحمات مديرعامل صندوق بازنشستگی فولاد جهت افزایش سطح اشتغال

استاندار یزد در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از زحمات مهندس عسكري براي اجراي طرح هاي توسعه در استان یزد به خصوص در شركت سنگ آهن مركزي و افزايش سطح اشتغال در استان تقدير نمود. به گزارش آفتاب بافق، دکترمحمد علی طالبی در این دیدار خواستار سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد در طرح های […]

استاندار یزد در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از زحمات مهندس عسكري براي اجراي طرح هاي توسعه در استان یزد به خصوص در شركت سنگ آهن مركزي و افزايش سطح اشتغال در استان تقدير نمود.

به گزارش آفتاب بافق، دکترمحمد علی طالبی در این دیدار خواستار سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد در طرح های اقتصادی استان شد.

عسكري نیز در این دیدار اظهار داشت: صندوق بازنشستگی فولاد با هدف افزايش ثروت بازنشستگان محترم صنعت فولاد  و امكان ايجاد رفاه اجتماعي اين قشر ارزشمند،آماده سرمايه گذاري در طرح هاي انتفاعي در حوزه زنجيره ارزش و فعاليت صندوق مي باشد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی فولاد در شهرستان بافق در سال جاري نزديك به ٦٠٠ مليارد تومان منابع مالي  تامين نموده و در آينده نزديك هم  با استفاده از ظرفيت هاي قانوني حدود ٨٠٠ ميليارد تومان منابع مالي تامين خواهد نمود.

عسکری عنوان کرد: طرح هاي توسعه اي جديد براي شركت هاي زير مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد در تمام استان هايي كه شركت ها در آن مستقر هستند از جمله در استان يزد توسط صندوق يا شركت  هاي تابعه اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده