رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
  • کد خبر : ۷۴۳۴۳
  • چاپ خبر : پروژه گندله سازی، برگ زرینی برای صنعت و بخش معدن کشور است
سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:

پروژه گندله سازی، برگ زرینی برای صنعت و بخش معدن کشور است

رضا فلاح مبارکه با اشاره به اینکه که ماهیانه یک هزار تن نصب در گندله سازی صورت می گیرد و خود شکست رکورد نصب در کشور است، افزود: این برای ما مایه افتخار است که با کمترین حادثه ای این طرح با تلاش همه همکاران پیش می رود تا در موعد مقرر به بهره برداری […]

رضا فلاح مبارکه با اشاره به اینکه که ماهیانه یک هزار تن نصب در گندله سازی صورت می گیرد و خود شکست رکورد نصب در کشور است، افزود: این برای ما مایه افتخار است که با کمترین حادثه ای این طرح با تلاش همه همکاران پیش می رود تا در موعد مقرر به بهره برداری برسد و برگ برنده ای برای صنعت و بخش معدن کشور باشد که با حضور مسئولین ارشد نظام آغاز کار کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور در جمع مجری طرح  پروژه ،مدیران و شرکت های پیمانکاری مجموعه گندله سازی با آنان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این برنامه بهروز شفیع مجری طرح  پروژه گندله سه چاهون ضمن تشکر از حضور سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گزارشی از روند کار و میزان پیشرفت پروژه ارائه کرد و اظهار داشت: امیدواریم هر چه سریعتر این پروژه راه اندازی شود تا ثمره زحمات محمد جواد عسکری و همکاران و نیز مسئولان شهر از جمله امام جمعه و فرماندار بافق و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیده شود.

سپس سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در سخنانی ضمن خدا قوت به مدیر و تیم پرتلاش پروژه گندله سازی، از زحمات آنان تشکر کرد و گفت: ان شاءالله با تلاش هایی که انجام می دهید تا پروژه را در سال آینده به بهره برداری برسانید، همه سهمی در تولید ملی و کمک به اقتصاد کشور و تکمیل چرخه فولاد کشور داشته باشیم که این جزء آرزوهای مردم شهرستان بافق است.

وی در خبری مسرت بخش از قبول اجرای پروژه کنستانتره 2 میلیون تنی با مدیریت بهروز شفیع و ادامه همکاری با مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با حضور وی همانگونه که پروژه گندله را ساماندهی نمود و در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید،این طرح نیز انجام گیرد.

فلاح با اشاره به اینکه که ماهیانه یک هزار تن نصب در گندله سازی صورت می گیرد و خود شکست رکورد است،افزود: این برای ما مایه افتخار است که با کمترین حادثه ای این طرح با تلاش همه همکاران پیش می رود تا در موعد مقرر به بهره برداری برسد و برگ برنده ای برای صنعت و بخش معدن کشور باشد که با حضور مسئولین ارشد نظام آغاز کار کند.

وی افزود: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه و فرماندار بافق و همه مسئولان شهرستان تمام دغدغه آنان این است که پروژه گندله به عنوان آرزویی برای رسیدن به ارزش افزوده بیشتر هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا با تکمیل چرخه فولاد از خام فروشی جلوگیری کنیم.

منبع:مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده