رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
  • کد خبر : ۷۴۳۷۶
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید علی ماشاءالله پور سلطانی
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید علی ماشاءالله پور سلطانی

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید علی ماشاءالله پور سلطانی جوانمرد 21 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در عملیات پدافندی و منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید علی ماشاءالله پور سلطانی فرزند غنچعلی، سال 1347 در شهر بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل تا مقطع ابتدایی شد. با اوج گیری نهضت انقلاب اسلامی به همراه خانواده در تظاهرات و راهپیمایی های علیه رژیم شاه حضور داشت.

 وی فعالیت های انقلابی خود را از مسجد امام حسین(ع) بافق آغاز کرد. شهید پور سلطانی به خواندن نماز اول وقت تاکید بسزایی داشت و در محافل سیاسی و مذهبی حضور فعال داشت.

علاقه وی به حضور در جبهه سبب شد پس از فراگیری فنون نظامی رهسپار جبهه ها نبرد حق علیه باطل شود و سرانجام تاریخ 1368/03/14 در عملیات پدافندی و منطقه شلمچه شیمیایی و به شهات رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده