رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
  • کد خبر : ۷۴۳۸۲
  • چاپ خبر : برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری +تصاویر

برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری +تصاویر

همایش دوچرخه سواری همگانی به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با شعار ” منابع طبیعی بزرگترین سرمایه ملی ” در بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در آخرین روز از هفته گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری،صبح امروز همایش دوچرخه سواری با حضور رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان بافق؛رئیس اداره منابع طبیعی […]

همایش دوچرخه سواری همگانی به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با شعار ” منابع طبیعی بزرگترین سرمایه ملی ” در بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در آخرین روز از هفته گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری،صبح امروز همایش دوچرخه سواری با حضور رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان بافق؛رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری،رئیس سابق اداره آموزش و پرورش و بیش از 120 دوچرخه سوار برگزار شد.

در این همایش دوچرخه سواران مسیر پارکینگ امامزاده عبدالله (ع) تا اداره منابع طبیعی بافق را رکاب زدند.

این همایش که از سوی هیئت دوچرخه سواری و به میزبانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق برگزار شد؛ با هدف نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی، ترویج آن و آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم بخصوص نونهالان و نوجوانان برای حفظ و احیای منابع ملی انجام گرفت.

مشارکت مناسب و کافی عموم مردم در احیا و توسعه و بهره برداری صحیح و پایدار منابع طبیعی به حفظ منابع طبیعی برای نسل های آینده کمک می کند.

علی محمد رنجبر رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان بافق پیرامون این برنامه گفت: از ابتدای سال 97 همایش های دوچرخه سواری بصورت ماهیانه در مناسبت های مختلف برگزار شد و این بار به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری این برنامه را اجرا کردیم.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیت سنی برای شرکت در این همایش قرار نداده ایم،افزود: از عموم مردم خواهانیم ورزش را سرلوحه خود قرار دهند و در این همایش و ورزش های همگانی حضور پررنگ تری داشته باشند.

کریمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق نیز ضمن تشکر از شرکت کنندگان و هیئت دوچرخه سواری شهرستان گفت: همایش دوچرخه سواری امروز با شعار ” منابع طبیعی بزرگترین سرمایه ملی ” برگزار شد.

در پایان این مراسم به شرکت کنندگان همایش دوچرخه سواری به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده