رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
  • کد خبر : ۷۴۴۲۷
  • چاپ خبر : تکریم و معارفه رئیس مرکز تحقیقات معدنی و صنایع جوار معدنی دانشگاه آزاد اسلامی بافق

تکریم و معارفه رئیس مرکز تحقیقات معدنی و صنایع جوار معدنی دانشگاه آزاد اسلامی بافق

مراسم تکریم و معارفه ریاست جدید مرکز تحقیقات معدنی و صنایع جوار معدنی دانشگاه آزاد اسلامی بافق با تقدیر از محسن سلیمانی دهکردی و معارفه علیرضا عبادی پور بافقی در سالن کنفرانس دانشگاه آزاداسلامی بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با تبریک پیشاپیش […]

مراسم تکریم و معارفه ریاست جدید مرکز تحقیقات معدنی و صنایع جوار معدنی دانشگاه آزاد اسلامی بافق با تقدیر از محسن سلیمانی دهکردی و معارفه علیرضا عبادی پور بافقی در سالن کنفرانس دانشگاه آزاداسلامی بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با تبریک پیشاپیش سال جدید گفت: مرکز تحقیقات معدنی و صنایع جوار معدنی  با مجوز پارک علم و فنآوری از سال 95 در دانشگاه آزاد اسلامی بافق شروع به فعالیت نموده است.

وی با اعلام اینکه ادامه فعالیت این مرکز تا سال آینده تمدید شده است افزود: در بحث تحقیقات معدنی و درآمدزایی غیرشهریه ای باید تمرکز دانشگاه به روی معادن و صنایع جوارمعدنی قرار گیرد و ضمن استقبال از طرح های برون دانشگاهی پتانسیل و امکانات دانشگاه برای انجام امور دیگر نیز در زمینه های فنی و مهندسی اطلاع رسانی و تکمیل گردد.

در ادامه این مراسم محسن سلیمان دهکردی با اشاره به اینکه فعالیت مرکز تحقیقات معدنی دانشگاه آزاد اسلامی بافق با ایجاد آزمایشگاه گندله سازی سه چاهون آغاز گردیده است افزود: در طول دوسال فعالیت در بسیاری از طرح های تحقیقاتی و فعالیت معدنی در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛ سرب و روی کوشک و شهرداری و شورای شهر مشارکت نمودیم که عایدی نسبتاَ مناسبی از محل هزینه بالاسری به دانشگاه رسیده است.

سلیمان دهکردی با تقدیر و سپاسمندی از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی بافق به پتانسیل انسانی و فضای مناسب این واحد اشاره و تاکید کرد: مدیران و معاونین معادن و صنایع جوار معدنی همکاری شایسته ای با دانشگاه داشته اند که باید قدردان آنها بود و تلاش کرد تا نیروهای بومی و کارشناسان متخصص در بخش های مختلف به تحقیق و مطالعه بپردازند.

در پایان این مراسم با معرفی علیرضا عبادی پور بعنوان رئیس مرکز تحقیقات معدنی و صنایع جوار معدنی وی در سخنان کوتاهی گفت: ساختار مرکز تحقیقات معدنی در حال تغییرات اندکی می باشد که می بایست اعضای هیات علمی از انجام طرح های تحقیقاتی برون دانشگاهی استقبال شایسته ای داشته باشند.

وی در اعلام اهداف و برنامه های مرکز تحقیقات معدنی و صنایع جوار معدنی گفت: می بایست با سازمان نظام مهندسی نیز همکاری لازم را داشته باشیم و با همکاری معادن و صنایع در اولویت برنامه ریزی قرار گیرد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده