رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
  • کد خبر : ۷۴۶۹۷
  • چاپ خبر : اقدامات شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در جهت خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان بسیار موثر است
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد:

اقدامات شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در جهت خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان بسیار موثر است

محسن علیزاده با اشاره به گزارشات کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق مبنی بر حمایت ها و مساعدت های شرکت سنگ آهن مرکزی تصریح کرد: این اقدامات برای ما بسیار خوشحال کننده است، زیرا سبب شادی محرومان می شود و در زندگی انسان موثر خواهد بود. به گزارش آفتاب بافق؛ محسن علیزاده مدیرکل کمیته امداد […]

محسن علیزاده با اشاره به گزارشات کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق مبنی بر حمایت ها و مساعدت های شرکت سنگ آهن مرکزی تصریح کرد: این اقدامات برای ما بسیار خوشحال کننده است، زیرا سبب شادی محرومان می شود و در زندگی انسان موثر خواهد بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ محسن علیزاده مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان یزد پیش از ظهر امروز به همراه هاشمی نژاد رئیس کمیته امداد شهرستان بافق و طلایی معاون وی با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن با رضا فلاح مبارکه سرپرست این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان یزد رمز موفقیت در این شهرستان را وفاق،همدلی،هماهنگی و وحدت دانست و گفت: محرومین جامعه به عنوان ولی نعمتان انقلاب و نظام هستند و باید به آنان توجه کرد و این امر ذخیره ای برای آخرت ما نیز است.

وی دیدگاه یک مدیر نسبت به محرومین و نیازمندان جامعه را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: اینکه محرومین جامعه را در الویت خود قرار دهید، این دید معنوی بسیار ارزشمند است و معتقدم چنین توفیقی را خداوند به هر کسی نمی دهد و باید شکرگزار بود.

علیزاده با بیان اینکه امروز به لطف پروردگار کمیته امداد با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی در اوج خدمت رسانی است،اظهار کرد: دولت کمک های خوبی به این مجموعه می کند و امسال 20 درصد افزایش مستمری داشتیم و سال آینده نیز به همین میزان افزایش خواهد یافت.

مدیر کل کمیته امداد استان با نوید اتفاقات خوب برای مجموعه کمیته امداد این را از عنایت پروردگار و همت مسئولان و مدیران دانست و بیان کرد: همه تلاش ها برای بهبود وضعیت معیشت نیازمندان و محرومان است و کمیته امداد به عنوان دستگاهی که تحت نظر مقام معظم رهبری است، باید آبروی نظام و انقلاب باشد.

وی با اشاره به گزارشات کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق مبنی بر حمایت ها و مساعدت های شرکت سنگ آهن تصریح کرد: این اقدامات برای ما بسیار خوشحال کننده است، زیرا سبب شادی محرومان می شود و در زندگی انسان موثر خواهد بود.

علیزاده امداد رسانی و خدمت رسانی به محرومین را عبادت دانست و خطاب به سرپرست شرکت سنگ آهن بافق گفت: خداراشاکریم که مدیرانی چون شما در مسند کار هستند و با چنین دیدگاهی به محرومین و مستمندان خدمت می کنند.

در ادامه هاشمی نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سخنانی کوتاه از حمایت ها و مساعدت های شرکت سنگ آهن مرکزی و توجه سرپرست شرکت در بحث احداث مسکن مددجویان،برگزاری جشن تولد کودکان یتیم و بی سرپرست که سال گذشته نیز طی 4 مرحله انجام گرفت و نیز توزیع یک هزار بسته مواد غذایی بین مددجویان و نیازمندان در آستانه سال جدید تشکر کرد.

سپس رضا فلاح مبارکه ضمن خیر مقدم به مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد و همراهان، انتخاب سید رضا هاشمی نژاد به عنوان رئیس کمیته امداد شهرستان بافق را به علیزاده تبریک گفت و افزود: به جهت پشتکار و پیگیری های وی و دلسوزی که نسبت به انجام وظیفه خود برای رفع مشکلات و نیازهای مردم مستمند و مددجویان دارد،تشکر می کنم.

سرپرست شرکت سنگ آهن بافق با بیان اینکه معتقدم خداوند اگر به بنده خود جایگاهی می دهد باید با رعایت مسائل از فرصتی که در اختیار او قرار می دهد برای خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر استفاده کند،اظهار داشت: شرکت سنگ آهن یک شرکت عام المنفعه است و باید بهره ای از آن را مستمندان ببرند و به رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و حتی مجموعه سرای رحمت بافق این مطلب را عنوان کردم که مشکلات خود را با ما مطرح کنند تا هر گونه کمکی در توان باشد برای آنان انجام دهیم و در این راستا از پتانسیل شرکت نیز می توان استفاده کرد و تا زمانی که هستم کمک کار این نهاد خواهم بود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده