رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
  • کد خبر : ۷۴۸۲۷
  • چاپ خبر : خدا قوت سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به پرسنل خدوم مجموعه

خدا قوت سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به پرسنل خدوم مجموعه

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی به کلیه پرسنل خدوم این مجموعه برای شکست رکورد تولید کنسانتره خدا قوت گفت. به گزارش آفتاب بافق؛ بدنبال شکست رکورد تولید کنسانتره ،رضا فلاح مبارکه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی از همه کارگران ،تکنیسین ها،سرپرستان ،مدیران و معاونین شرکت تقدیر و تشکر کرد. […]

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی به کلیه پرسنل خدوم این مجموعه برای شکست رکورد تولید کنسانتره خدا قوت گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ بدنبال شکست رکورد تولید کنسانتره ،رضا فلاح مبارکه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی از همه کارگران ،تکنیسین ها،سرپرستان ،مدیران و معاونین شرکت تقدیر و تشکر کرد.

همکاران پرتلاشم خداقوت‌

اینک که در آستانه حلول سال نو و فراگیری عطر بهاری بر وجود ایران و ایرانیان مفتخریم که شکست رکورد تولید کنسانتره که نوید بخش توسعه رونق و شکوفایی اقتصاد شهر و کشورمان است را به نظاره بنشینیم.

بی شک این مهم میسر نبود مگر در سایه تلاش، وفاق و همدلی یکایک شما همکاران خستگی ناپذیرخودم،لذا برخود فرض میدانم ضمن تبریک این افتخار از همه کارگران ،تکنیسین ها،سرپرستان ،مدیران و معاونین شرکت سنگ اهن مرکزی تقدیر و تشکر نموده واین افتخار را نقطه عطفی درتحقق اهداف شرکت و شتاب در به ثمر رسیدن طرحهای جوارمعدنی در سال جدید می دانم .

پیشاپیش عیدتان مبارک وجود نازنین شما و خانواده های محترمتان در سایه حق به سلامت.

رضا فلاح مبارکه

سرپرست شرکت سنگ اهن مرکزی ایران بافق

طلیعه سال ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده