رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
  • کد خبر : ۷۴۸۳۵
  • چاپ خبر : پیام شهردار بافق به مناسبت فرا رسیدن سال نو خورشیدی

پیام شهردار بافق به مناسبت فرا رسیدن سال نو خورشیدی

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروززاده شهردار بافق در پیامی فر رسیدن سال جدید  و نوروز 98 را به همه شهروندان بافقی تبریک عرض نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد: یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال نوروز موسم نزديکي […]

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروززاده شهردار بافق در پیامی فر رسیدن سال جدید  و نوروز 98 را به همه شهروندان بافقی تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز موسم نزديکي و پيوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبي است تا با يکديگر عهد و پيمان ببنديم که تا رسيدن به توسعه همه جانبه و تحقق يک زندگي توأم با معنويت، آرامش و اميد، لحظه‌اي از تلاش و کوشش دست برنداريم و در آغاز سال جديد آرزوي ما براي همه شهروندان عزيز بافقی، زندگي در شهري اخلاقي، زيبا، ايمن، شاد، آباد و توسعه يافته خواهد بود.

حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی پرسنل و کارکنان خدوم عرصه آبادانی و عمران شهری تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را  برای همکاران عزیز، مردم بزرگوار و مسئولان خدوم شهرمان ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

سید علی نوروززاده

شهردار بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده