رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر : ۷۴۸۴۷
  • چاپ خبر : حضور معاون فرماندار و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع معتکفین

حضور معاون فرماندار و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع معتکفین

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق و معاون فرماندار صبح امروز به دیدار میهمانان خدا آمدند و دقایقی را در بین آنها سپری کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ در اولین روز از آغاز سال جدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق و معاون فرماندار با حضور در جمع معتکفین دقایقی را در بین آنها سپری کردند. همچنین […]

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق و معاون فرماندار صبح امروز به دیدار میهمانان خدا آمدند و دقایقی را در بین آنها سپری کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در اولین روز از آغاز سال جدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق و معاون فرماندار با حضور در جمع معتکفین دقایقی را در بین آنها سپری کردند.

همچنین دکتر میرترابی با حضور در جمع معتکفین پیرامون اعتکاف و فوائد و ارزش های مادی گوشه نشینی در خانه الهی مطالبی را بیان کرد و گفت:  بسیاری از بیماری ها در این عصر زمانی به دلیل استرس و نوع خوراک اعلام شده و یکی از منزل گاه هایی که می تواند کمک به بهبود این دو بخش بکند اعتکاف است.

وی افزود: اعتکاف هم آرامش روحی عاری از هرگونه استرس و اضطراب را فراهم می کند و هم با شیوه مناسب غذایی و روزه گرفتن سبک زندگی ما را تصحیح  و رو بهبود قرار می دهد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده