رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲
  • کد خبر : ۷۶۰۴۷
  • چاپ خبر : حضور داوطلبانه کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی بافق در پل دختر / اختصاص یک روز حقوق کارکنان دانشگاه آزاد بافق به مناطق سیل زده

حضور داوطلبانه کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی بافق در پل دختر / اختصاص یک روز حقوق کارکنان دانشگاه آزاد بافق به مناطق سیل زده

تعدادی از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی بافق برای کمک و امدادرسانی به مردم سیلزده پل دختر بصورت داوطلبانه وارد این شهر شدند. به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اعلام این خبر افزود: تعدادی از کارمندان دانشگاه  با همراهی کارکنان معادن و شرکت های معدنی بافق جهت امداد […]

تعدادی از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی بافق برای کمک و امدادرسانی به مردم سیلزده پل دختر بصورت داوطلبانه وارد این شهر شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اعلام این خبر افزود: تعدادی از کارمندان دانشگاه  با همراهی کارکنان معادن و شرکت های معدنی بافق جهت امداد و کمک رسانی به مردم سیل زده شهرستان پلدختر در استان لرستان با تخصص های فنی و مکانیکی و تدارکات و آشپز و خبرنگار بصورت داوطلبانه به این منطقه اعزام شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق همچنین از اختصاص یک تا دو روز از حقوق کارمندان و اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی به مناطق سیلزده در استان خوزستان و لرستان و کهکیلوئیه و بویر احمد خبر داد و اظهار داشت: کمک های غیرنقدی دانشگاهیان بافق نیز با همکاری پایگاه بسیج کارکنان و دفتر بسیج دانشجویی جمع آوری و برای اهداء به مناطق سیلزده به دبیرخانه هیات امنای استان یزد تحویل گردیده است تا همراه با کمک ها و هدایای مردمی به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از سیل اخیر رسانیده شود.

گفتنی است فرماندار بافق نیز پیشنهاد ساخت یک باب مدرسه شش کلاسه را برای دانش آموزان پل دختر با مساعدت شرکت های معدنی و مردم بافق نموده است و امام جمعه بافق نیز در خطبه های نمازجمعه از حرکت خودجوش جوانان بافقی قدردانی نموده است.

دانشگاه آزاد اسلامی بافق با بیش از 1150 دانشجوی در حال تحصیل در فاصله ی 120 کیلومتری جنوب شرق از مرکز استان یزد واقع شده است.

منبع: خبرنگار آنا

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده