رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
  • کد خبر : ۷۶۰۵۷
  • چاپ خبر : دعوت کانون همبستگی فرزندان شهید بافق به جهت آماده سازی سبد کالا برای سیل زدگان کشور

دعوت کانون همبستگی فرزندان شهید بافق به جهت آماده سازی سبد کالا برای سیل زدگان کشور

 کانون همبستگی فرزندان شهید شهرستان بافق با کمک و همراهی همیشگی خیرین نیکوکار در حال آماده‌سازی سبد کالا،  برای خانواده های سیل زده به نيابت از هرشهید می‌باشد. به گزارش آفتاب بافق؛ کانون همبستگی فرزندان شهید شهرستان بافق در بیانیه ای از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در امر خداپسندانه به جهت آماده سازی […]

 کانون همبستگی فرزندان شهید شهرستان بافق با کمک و همراهی همیشگی خیرین نیکوکار در حال آماده‌سازی سبد کالا،  برای خانواده های سیل زده به نيابت از هرشهید می‌باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ کانون همبستگی فرزندان شهید شهرستان بافق در بیانیه ای از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در امر خداپسندانه به جهت آماده سازی سبد کالا برای خانواده های سیل زده کشور دعوت نموده است.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 با کمک و همراهی همیشگی خیرین نیکوکار کانون همبستگی فرزندان شهید شهرستان بافق در حال آماده‌سازی سبد کالا،  برای خانواده های سیل زده به نيابت از هر شهید می‌باشد.

همبستگی فرزندان شهید شهرستان بافق در برآن شدیم اقلام ضروری و واجب و کالاهای مورد نیاز سیل زدگان را که شامل مواردی مانند پودر رختشویی دستی، خمیردندان، پوشاک نوزاد، مسواک، شامپو،مایع دستشویی، پک بهداشتی بانوان،دستمال کاغذی،آب معدنی، تن ماهی،روغن مایع،قند،چای،نخود،لپه،ماکارونی، سویا و برنج میباشد را در این سبد قرار دهیم.

جهت اطلاع یادآور میشود که مبلغ هر سبد 170 هزار تومان بوده و  به خاطر اینکه باید سریعتر به دست سیل زدگان برسد، مهلت شرکت در این امر خیر تا تاریخ 98/1/27 میباشد

کانون همبستگی فرزندان شهید شهرستان  امیدوار است سهم کوچکی در تسکین درد و رنج هموطنان سیل زده داشته باشد.

شما نیکوکاران گرامی هم می‌توانید با پیوستن به این امر خیر به نيابت از شهيد مورد نظر در ثواب این امر شرکت نمائید

برای هماهنگی و اطلاع جزییات بیشتر با شماره  32423100 تماس حاصل کنید.

کانون همبستگی فرزندان شهید شهرستان بافق

فیش خود به همراه نام کامل شهید ارسال نمائید

به ایدی@ahb1364 ارسال کنید

شماره کارت5859831084151587

شماره حساب8919897784

بانک تجارت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده