رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
  • کد خبر : ۷۶۰۶۴
  • چاپ خبر : امکان تردد در محورهای مواصلاتی بافق به جز جاده اختصاصی معدن سه چاهون تا پرک / بارش باران تا عصر امروز ادامه دارد
فرماندار بافق:

امکان تردد در محورهای مواصلاتی بافق به جز جاده اختصاصی معدن سه چاهون تا پرک / بارش باران تا عصر امروز ادامه دارد

فرماندار بافق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آفتاب گفت: با پیش بینی ها و اقدامات انجام گرفته تمامی محورهای مواصلاتی بافق به جز جاده اختصاصی معدن سه چاهون تا روستای پرک باز است و رانندگان می توانند با رعایت نکات ایمنی در مسیر ها تردد کنند. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق […]

فرماندار بافق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آفتاب گفت: با پیش بینی ها و اقدامات انجام گرفته تمامی محورهای مواصلاتی بافق به جز جاده اختصاصی معدن سه چاهون تا روستای پرک باز است و رانندگان می توانند با رعایت نکات ایمنی در مسیر ها تردد کنند.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق با بیان اینکه تا ظهر امروز روستای باجگان بیشترین میزان بارندگی را داشته است، گفت: بر اساس پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی که سامانه بارشی وارد استان شده و آسمان شهرستان را تحت تأثیر قرار داده است، تا ظهر امروز میزان بارندگی در بافق 14 میلیمتر،قطرم 14 میلیمتر ،سبزدشت 16میلیمتر  و باجگان 18 میلیمتر می باشد.
وی با بیان اینکه بارش ها تا پایان امروز ادامه دارد و در برخی نقاط ممکن است بر شدت آن افزوده شود،خاطر نشان کرد:  تمام محورهای مواصلاتی بافق به جز جاده اختصاصی معدن سه چاهون تا روستای پرک باز است و رانندگان می توانند با رعایت نکات ایمنی در مسیر ها تردد کنند.
زاده رحمانی اظهار کرد: با پیش بینی ها و اقدامات انجام گرفته آبگرفتی حاد در معابر شهر را نداریم.
فرماندار بافق با بیان اینکه رانندگان و شهروندان جوانب احتیاط را رعایت کنند، افزود: این سامانه فردا به طور کامل از شهرستان خارج می شود و روزهای آفتابی و پر طراوتی را پیش رو خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده