رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
  • کد خبر : ۷۶۰۶۷
  • چاپ خبر : دیدار مدیر امور شعب بانک انصار استان یزد با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

دیدار مدیر امور شعب بانک انصار استان یزد با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

مدیر امور شعب بانک انصار استان یزد به همراه چند تن از مسئولان مربوطه صبح امروز با حضور در دفتر سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ علی کمالی مدیر امور شعب بانک انصار استان یزد به همراه محسن رحمانی مسئول بازاریابی،حسن […]

مدیر امور شعب بانک انصار استان یزد به همراه چند تن از مسئولان مربوطه صبح امروز با حضور در دفتر سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی کمالی مدیر امور شعب بانک انصار استان یزد به همراه محسن رحمانی مسئول بازاریابی،حسن حکیمی مسئول بازرسی و شریعتی مسئول شعبه بافق بانک انصار صبح امروز با رضا فلاح مبارکه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در دفتر مدیریت وی دیدار و گفتگو کردند.

مدیر امور شعب بانک انصار استان یزد در ابتدای سخنان خود با تبریک سال نو و انتصاب رضا فلاح مبارکه به سمت سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: در این برهه زمانی که کشور با جنگ اقتصادی مواجه است،شرکت سنگ آهن مرکزی بافق پیشرو در زمینه اقتصادی بوده و امیدواریم از این عرصه با موفقیت عبور کنیم و بیش از پیش به کشور کمک کنیم .

وی نیاز امروز کشور را رونق تولید دانست و افزود: تمام واحد های تولیدی در استان بخصوص شهرستان بافق از ظرفیت و پتانسیل های بالایی برخوردار است و بانک انصار آمادگی هر گونه همکاری در زمینه های مختلف با آنان را دارد تا فراتر از آنچه در توان دارد کمک به شهرستان و شرکت کند.

کمالی خواهان تعامل و ارتباط بیشتر بین بانک انصار و شرکت سنگ آهن شد تا از خدمات یکدیگر بهره مند شوند .

وی با بیان اینکه سنگ آهن مشتری خوب بانک انصار است و سال هاست این تعامل و ارتباط بین دو مجموعه برقرار است،تصریح کرد: همکاران ما در زمینه های مختلف افتخار دارند تا در خدمت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق باشند.

سپس رضا فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مدیر امور شعب بانک انصار استان و همراهان وی گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی با توجه به مراوده بانکی که با بانک انصار داشته است آن را تداوم خواهد داد، اما این ارتباط باید دو طرفه باشد.

وی در اختیار گذاشتن تسهیلات خوب به پرسنل را سبب کمک به رونق تولید و رفع دغدغه مقام معظم رهبری در این زمینه دانست و افزود: وقتی کارگر دغدغه برخی مسائل مادی را نداشته باشد و بتوان وام و تسهیلات بانکی در اختیار او گذاشت،او نیز در کار جبران می کند. یا حتی در برخی سرمایه گذاری ها می توان این مراوده را در ابعاد کلان تر با دادن وام به شرکت و یا آوردن اعتبارات شرکت به بانک انجام داد.

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تصریح کرد:  برنامه شرکت رفتن به سمت بانک هایی است که بیشترین مراوده را دارند، گاهی اغلب این ارتباط ها یک طرفه است و همه انتظارها از شرکت است اما این ارتباط باید بصورت یک جاده رفت و برگشت باشد و هر بانکی که تسهیلات و خدمات بیشتری در اختیار ما بگذارد بدون شک اعتبارات بیشتری از شرکت دریافت خواهد کرد و این به نفع دو مجموعه است، چرا که هم گردش مالی بانک بیشتر می شود و هم رضایت پرسنل ما را شامل خواهد شد و از طرفی کمک به افزایش تولید نیز می کند.

وی با توجه به اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در حال انجام پروژه بزرگ خود یعنی گندله سازی می باشد و بیشتر درآمد شرکت برای به بهره برداری رساندن این طرح هزینه می شود، بر مدیریت در آمد ها و هزینه ها  تاکید کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده