رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
  • کد خبر : ۷۶۱۲۸
  • چاپ خبر : همه راههای مواصلاتی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد

همه راههای مواصلاتی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد

رئیس این اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق گفت: با ورود سامانه بارشی با تلاش های مضاعف راهداران شهرستان در سطح حوزه استحفاظی از انسداد محورها جلوگیری و اکنون تمامی مسیرها باز است. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد صالح عابدی رئیس این اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان […]

رئیس این اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق گفت: با ورود سامانه بارشی با تلاش های مضاعف راهداران شهرستان در سطح حوزه استحفاظی از انسداد محورها جلوگیری و اکنون تمامی مسیرها باز است.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد صالح عابدی رئیس این اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق در این خصوص گفت: از 24ساعت گذشته کلیه اکیپ های عملیاتی این اداره به حالت آماده باش وگشت های راهداری در محورهای مواصلاتی مستقر بودند با ورود سامانه بارشی با تلاش های مضاعف راهداران شهرستان در سطح حوزه استحفاظی از انسداد محورها جلوگیری بعمل آمد.

وی در این رابطه افزود: آب گرفتگی بزرگراه یزد – بافق در دو نقطه پل هوایی و محدوده پیچ رجب برطرف شده است. درخصوص محور روستایی بافق – قطرم نیز انسداد کوتاه مدت برطرف شد و در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد.

منبع: روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده