رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
  • کد خبر : ۷۶۱۵۴
  • چاپ خبر : ارائه دستاوردهای محیط زیستی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور

ارائه دستاوردهای محیط زیستی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست روز شنبه 24 فروردین‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به عنوان دارنده تندیس سیمین صنعت سبز کشور با حضوری فعال دستاوردهای محیط زیستی خود را ارائه کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ هجدهمین نمایشگاه بین […]

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست روز شنبه 24 فروردین‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به عنوان دارنده تندیس سیمین صنعت سبز کشور با حضوری فعال دستاوردهای محیط زیستی خود را ارائه کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، در سالی که به نام رونق تولید مزین گشته است با هدف معرفی، اهمیت و جایگاه موضوع محیط زیست وتوسعه پایدار در تداوم و رونق تولید با حضور مجموعه های تولیدی-صنعتی و خدماتی، مراکز عالی -آموزشی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش بنیان، استارت اپ ها، مجموعه های فرهنگی و گردشگری، سازمان های مردم نهاد و نمایندگان برخی کشورهای خارجی به مدت ۴ روز برگزار شده است.

بیش از 600 شرکت و نهاد در قالب 7 سالن در این نمایشگاه حضور دارند. در عین حال هر سالن به یک موضوع خاص اختصاص یافته و نهادها و شرکتهای مرتبط با آن موضوع در سالن حضور دارند.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به عنوان یکی از 6 شرکت صنعتی که دارنده تندیس سیمین صنعت سبز کشور می باشد، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیاده سازی گام دوم انقلاب اسلامی و نیم قرن تلاش جهت رسیدن به توسعه پایدار به ارائه دستاوردهای خود در زمینه محیط زیست پرداخته است.

استان یزد در سه بخش موفق به معرفی اقدامات و دستاوردها و تنوع زیست محیطی خود با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مثل تابش نماینده استان یزد و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی،پورملایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، نوابی معاون تولید سنگ آهن مرکزی ایران – بافق،مهندس مهری مدیر کارخانه آگلومراسیون و پژوهشگران این حوزه شده است.

دکتر طالبی استاندار یزد و رضا فلاح مبارکه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق نیز با حضور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور از غرفه شرکت سنگ آهن بازدید کردند.

رد پای آب، حیات وحش و تنوع زیستی، جنگل، سرزمین پایدار، هوای پاک، انرژی پاک و رد پای کربن و زمین پاک، شهر پایدار و جوامع پایدار از جمله موضوعاتی است که هر یک از شرکت ها در سالن‌های مجزا برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه بین المللی محیط زیست فرصت مناسبی را جهت بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل محیط زیستی ایجاد نموده است که بدون شک بهره برداری از آن باعث کاهش و جلوگیری از اثرات زیانبار محیط زیستی می شود.

شایان ذکر است؛ مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مقامات ارشد وزارت کشور، امورخارجه، نیرو، راه و شهرسازی و شهرداری تهران، روز شنبه ۲۴ فروردین ماه در سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

 همچنین مراسم اختتامیه آن نیز سه شنبه 27 فروردین با تقدیر از فعالان محیط زیست، محیطبانان فعال، صنایع سبز و غرفه های برتر انجام خواهد گرفت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “ارائه دستاوردهای محیط زیستی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور”

  • کافی است در بلوار محمد دهستانی چند دقیقه ایی رانندگی کنی و حجم زباله هاو پلاستیک هاکه بعضا در در ختها گیر کرده دیده شود تا افسوس بخوری به داشتن تندیس سیمین صنعت سبز که از کجا اومده !!!!!که برای داشتنش باید از همین بلوار شروع کنی !

  • م .ا:
    کافیه چند دقیقه ایی در بلوار “محمد دهستانی”رانندگی کنی و حجم زباله ها و پلاستیکهایی ک بعضا در درختها گیر کردن رو ببینی،و با خودت بگی این “تندیس سیمین صنعت سبز” از کجا اومده ؟؟؟که برای داشتنش باید از همین بلوار شروع کرد !!!!

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده