رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
  • کد خبر : ۷۶۱۷۵
  • چاپ خبر : مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،هنری و قرآنی در بافق برگزار شد +تصاویر

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،هنری و قرآنی در بافق برگزار شد +تصاویر

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،هنری و قرآنی دانش آموزان پسر بافقی صبح امروز در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،هنری و قرآنی دانش آموزان پسر بافقی صبح امروز با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش بافق،معاون پرورشی آموزش و پرورش و جمعی از مدیران […]

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،هنری و قرآنی دانش آموزان پسر بافقی صبح امروز در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،هنری و قرآنی دانش آموزان پسر بافقی صبح امروز با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش بافق،معاون پرورشی آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و معاونین آموزشگاه ها و دانش آموزان پسر بافقی در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

قاسم زاده رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق در این مراسم گفت: هر ساله از سوی معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بافق مسابقاتی تحت عنوان فرهنگی،هنری و قرآنی برگزار می شود که در مرحله شهرستان 6 هزار نفر شرکت کرده و از این تعداد 600 نفر حائز رتبه های مختلف در رشته های متعدد می شوند.

وی بابیان اینکه امسال مراسم تجلیل از دانش آموزان در دو بخش خواهران و برادران انجام می گیرد،افزود: در مجموع 300 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

قاسم زاده خاطر نشان کرد:  مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،هنری و قرآنی  دانش آموزان دختر بافقی هفته آینده برگزار خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بافق با بیان اینکه دانش آموزانی که رتبه اول شهرستان را کسب نمودند به مسابقات استانی راه پیدا می کنند،اظهار داشت: با اعلام نتایج حدود 120 نفر از شهرستان حائز رتبه های برتر استانی خواهند شد و تعدادی نیز به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

در ادامه میرجعفری معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بافق با بیان اینکه 5 هزار و 300 نفر از دانش آموزان در مرحله اول شرکت کرده بودند،افزود:  2 هزار و 300 نفر نیز در مرحله شهرستان شرکت نمودند.

وی از کلیه مسئولین، همکاران و ارگان هایی که در اجرای مسابقات با آموزش و پرورش همکاری داشتند به ویژه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن که در بحث مادی و معنوی یاری نمودند،موسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) و مدیران و معاونین پرورشی مدارس تشکر کرد.

میرجعفری یادآور شد: مدیران و معاونینی که در سال آینده بیشترین دانش آموز و مهم ترین عناوین را کسب کنند و حائز رتبه های استانی و کشوری شوند، برنامه ویژه ای برای آنان خواهیم داشت.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دانش آموزان بافقی را توانمند دانست و امیدوار شد سال آینده با تلاش و حضور پرنگ تر آنان سکوهای پیشرفت و رتبه های اول استانی و کشوری را کسب کنند.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده