رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
  • کد خبر : ۷۶۳۶۶
  • چاپ خبر : ارسال مرحله دوم کمک های جمع آوری شده کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناطق سیل زده کشور

ارسال مرحله دوم کمک های جمع آوری شده کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناطق سیل زده کشور

مرحله دوم کمکهای مردمی شهرستان بافق به ارزش 210 میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای سیل زدگان کشور بارگیری و ارسال شد. به گزارش آفتاب بافق؛ هاشم پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: با کمک مردم شهرستان بافق و پرسنل خدوم کمیته امداد طی […]

مرحله دوم کمکهای مردمی شهرستان بافق به ارزش 210 میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای سیل زدگان کشور بارگیری و ارسال شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ هاشم پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: با کمک مردم شهرستان بافق و پرسنل خدوم کمیته امداد طی دو مرحله کالاهای جمع آوری شده به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول 65 میلیون تومان و مرحله دوم 210 میلیون تومان بصورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است،افزود: در مجموع 275 میلیون تومان بصورت نقدی و کالایی برای کمک به سیل زدگان توسط کمیته امداد جمع آورش شده که آب معدنی،پتو،مواد غذایی،پوشاک،لوازم خانگی،ظروف یکبار مصرف و… عمده ترین اقلام می باشد.

هاشم پور یادآور شد: 10 دستگاه کامیون توسط شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، 2 کامیون فسفات و یک کامیون شرکت تعاونی روستایی و در مجموع 13 کامیون از شهرستان بافق با کالاهایی که از استان توسط کمیته امداد جمع آوری شده به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی ضمن قدردانی از همت والای مردم بافق از پرسنل کمیته امداد که بخشی از حقوق خود را به مناطق سیل زده اختصاص دادند،تشکر کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق خاطر نشان کرد: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در کمیته امداد امام خمینی (ره)  و میدان چهارده معصوم(ع) تا پایان هفته آماده دریافت کمک ها می باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده