رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
  • کد خبر : ۷۶۳۹۵
  • چاپ خبر : شهرداری بافق در صدر فعالان نوروز  ۱۳۹۸ استان

شهرداری بافق در صدر فعالان نوروز ۱۳۹۸ استان

نوروزگاه آبشار بافق ، عنوان اول برترین نوروزگاه استان در سال ۹۸ را کسب کرد. به گزارش آفتاب بافق، در مراسم تجلیل از فعالان نوروز ۹۸ استان یزد ، شهرداری بافق  چهار عنوان  از عناوین برتر را از آن خود کند. برپایه این گزارش با انتخاب آبشار بافق به عنوان برترین نوروزگاه استان ، سیدعلی […]

نوروزگاه آبشار بافق ، عنوان اول برترین نوروزگاه استان در سال ۹۸ را کسب کرد.

به گزارش آفتاب بافق، در مراسم تجلیل از فعالان نوروز ۹۸ استان یزد ، شهرداری بافق  چهار عنوان  از عناوین برتر را از آن خود کند.

برپایه این گزارش با انتخاب آبشار بافق به عنوان برترین نوروزگاه استان ، سیدعلی نوروززاده شهردار بافق  و مجری نوروزگاه آبشار بافق رتبه اول را کسب و لوح تقدیر خود را از دستان استاندار و رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر استان یزد دریافت کرد . همچنین  در بخش بهترین جشن آئینی ، آئین دوستی با اقوام ایرانی  که  از سوی شهرداری بافق در آبشار بافق برگزار شد رتبه اول را کسب  کرد و علی اصغر موفق مسئول روابط عمومی شهرداری لوح تقدیر دریافت کرد . ،ضمنا  در بخش برترین شهرداران  ، شهردار بافق  و در بخش برترین برنامه ها و مسابقات فرهنگی،  مسابقه مار و ماهی حائز رتبه برتر شدند.

شایان ذکر است شهرداری بافق با برنامه ریزی مستمر در چندسال گذشته بارها حائز رتبه های برتر گردشگری و ستاد خدمات سفر در سطح استان و کشور شده است.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده