رفتن به بالا
  • شنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
  • کد خبر : ۷۶۴۸۱
  • چاپ خبر : اعلام آمادگی پلیس فتای استان یزد برای آموزش و استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

اعلام آمادگی پلیس فتای استان یزد برای آموزش و استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

رئیس پلیس فتای استان یزد در دیدار با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از اعلام آمادگی این نهاد برای استفاده بهینه پرسنل شرکت از فضای مجازی و ارائه آموزش های لازم به مجموعه کارکنان این شرکت خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ مرتضی ابوطالبی؛ رئیس پلیس فتای استان یزدبه همراه جواد […]

رئیس پلیس فتای استان یزد در دیدار با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از اعلام آمادگی این نهاد برای استفاده بهینه پرسنل شرکت از فضای مجازی و ارائه آموزش های لازم به مجموعه کارکنان این شرکت خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ مرتضی ابوطالبی؛ رئیس پلیس فتای استان یزدبه همراه جواد حمامی  به منظور دیدار با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی و اعلام آمادگی این نهاد با هدف آموزش کاربران فضای مجازی و پیشگیری از اتفاقات شبکه های اجتماعی با رضا فلاح مبارکه در سالن کنفرانس این شرکت حضور یافت.
در ابتدای این دیدار سرهنگ ابوطالبی با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و مسئولیت جدید رضا فلاح مبارکه در سمت سرپرستی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق گفت: پلیس فتای استان یزد هرچند در شهرستان ها مرکز اداری ندارد ولی با همکاری شایسته سرهنگ کمالی فرمانده انتظامی بافق آمادگی این را دارد که در سریعترین زمان مشکلات فضای مجازی را در استان پیگیری و رفع نماید .
رئیس پلیس فتای استان یزد همچنین با توجه به ماهیت فضای مجازی از لزوم آگاهی و شناخت مردم برای فعالیت در این محیط خبرداد و افزود: نیروی انتظامی و پلیس فتا این آمادگی را دارند که برای جلوگیری از اتفاقات ناخواسته و آموزش کاربران فضای مجازی آموزش های لازم را بصورت دوره ای و تخصصی با شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برگزار نماید.
در ادامه این دیدار رضا فلاح مبارکه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی با خیرمقدم و تقدیر از زحمات شبانه روزی دستگاه های نظارتی و پلیس فتا بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: به دلیل گسترش روزافزون فضای مجازی و ورود آن به تمامی جوامع و محیط های اجتماعی و خانوادگی لازمست نسل جوان و کاربران آن نیز برای حضور در فضای مجازی دانش و اطلاعات لازم را داشته باشند و خانواده ها نیز آموزش لازم را ببینند تا خدای ناخواسته دچار گرفتاری و مشکلات دیگر نشوند.
سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق همچنین به لزوم یاد گرفتن و آموزش پرسنل این مجموعه بزرگ اشاره کرد و افزود: علیرغم آنکه برخی از مطالب به غلط در فضای مجازی شایعه می گردد و یا اطلاعات نادرست در گروه های مختلف منتشر می شود این شرکت آماده است برای پیشگیری و ارائه آموزش های لازم از دانش و تجربیات آموزنده مسئولین پلیس فتا در قالب برگزاری دوره های مختلف آموزشی و آگاهی کارگران و کارمندان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بهره مند گردد.
شایان ذکر است در ادامه این نشست، مدیر روابط عمومی شرکت نیز پس از دیدار با سرهنگ ابوطالبی راههای همکاری متقابل بین پلیس فتا و شرکت معدنی و صنعتی سنگ آهن مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از این دیدار مدیر روابط عمومی شرکت خبر از ارائه خدمات مشاوره ای پلیس فتا در قالب برگزاری همایش های عمومی پرسنل و همچنین مشاوره فردی در مرکز خدمات مشاوره روانشناختی شرکت خبر داد .

منبع:مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق:

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده