رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر : ۷۶۵۳۰
  • چاپ خبر : پذیرایی شربت و شیرینی به مناسبت نیمه شعبان از کارگران کارخانه فرآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

پذیرایی شربت و شیرینی به مناسبت نیمه شعبان از کارگران کارخانه فرآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

همزمان با روز میلاد مهدی موعود (عج)، بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق از کارگران در حال کار کارخانه فرآوری با شربت و شیرینی پذیرایی کردند. به گزارش آفتاب بافق: بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) در نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) با توزیع شربت و شیرینی در کارخانه فرآوری […]

همزمان با روز میلاد مهدی موعود (عج)، بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق از کارگران در حال کار کارخانه فرآوری با شربت و شیرینی پذیرایی کردند.

به گزارش آفتاب بافق: بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) در نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) با توزیع شربت و شیرینی در کارخانه فرآوری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از کارگران این مجموعه پذیرایی کردند و میلاد هدایتگر گیتی، بقیه‌الله الاعظم روحی له الفداء را گرامی داشتند.
از آنجاییکه چند روزی است کارخانه فرآوری در تعمیر سالیانه می باشد و کارگران، مهندسان و سرپرستان و مدیران به صورت شبانه روزی درگیر تعمیرات می باشند بنا به دستور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با برپایی چادر صلواتی بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) از پرسنل زحمتکش این واحد پذیرایی کردند و برای همه پرسنل خدوم شرکت و بویژه پرسنل عزیز در حال تعمیر کارخانه در این روز بزرگ آرزوی سلامتی و بهروزی کردند .

منبع: اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده