رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
  • کد خبر : ۷۶۵۴۶
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بمناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بمناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق درپیامی نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام امام زمان(عج)راتبریک گفت. به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلیرضاسلیمانی بافقی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق درپیامی نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام امام زمان(عج)راتبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی اقتدار ، ایستادگی و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق درپیامی نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام امام زمان(عج)راتبریک گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلیرضاسلیمانی بافقی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق درپیامی نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام امام زمان(عج)راتبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
اقتدار ، ایستادگی و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام دشمنی ها و خنثی نمودن بسیاری از توطئه ها و ایجاد امنیت وآرامش برای آحاد جامعه حاصل خون شهیدان و فداکاری ایثارگران و زحمات قابل تحسین ، درایت و تدبیر هوشمندانه مجموعه ی گمنام

, با اخلاص ،صادق ، متدین و باتقواست.

سربازان گمنام امام زمان(عج) فداکارانه و با تلاش شبانه روزی خود و مواجهه با انواع خطرها, بسیاری از توطئه ها و دسیسه های طراحی شده را خنثی و همواره با مجاهدت های خاموش; آرامش ، امنیت وآسایش را برای ملت عزیز و انقلابی ایران به ارمغان می آورند تا رضای خداوند متعال و مردم و مسیر رشد ، بالندگی و تعالی ایران اسلامی در تمام زمینه ها فراهم گردد.
اینجانب یاد و خاطره شهدای عرصه امنیت و آرامش را گرامی داشته و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و عید نیمه شعبان را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.از خداوند متعال موفقیت وسربلندی این عزیزان را خواهانم و امیدوارم با همکاری وهمراهی بیشتر مردم در راستای تامین امنیت پایدار با بهره گیری از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کشورمان در مسیر پیشرفت و تعالی ,پویاتر از گذشته گام بردارد.

سیدعلیرضاسلیمانی بافقی،

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده