رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
  • کد خبر : ۷۶۶۳۱
  • چاپ خبر : تجلیل از دانش آموزان دختر برگزیده جشنواره مسابقات فرهنگی ، هنری و قرآنی

تجلیل از دانش آموزان دختر برگزیده جشنواره مسابقات فرهنگی ، هنری و قرآنی

مراسم تجلیل از دانش آموزان دختر برگزیده سی و هفتمین دوره جشنواره مسابقات فرهنگی ، هنری و قرآنی (مرحله شهرستان) صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق ؛ در این مراسم میرجعفری  معاون پرورشی و فرهنگی ضمن بیان اینکه هرساله از سوی […]

مراسم تجلیل از دانش آموزان دختر برگزیده سی و هفتمین دوره جشنواره مسابقات فرهنگی ، هنری و قرآنی (مرحله شهرستان) صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق ؛ در این مراسم میرجعفری  معاون پرورشی و فرهنگی ضمن بیان اینکه هرساله از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مسابقاتی برای دانش آموزان تحت عنوان جشنواره فرهنگی هنری و قرآنی در رشته های  نقاشی ، طراحی ، اذان ، احکام ، مداحی ، نهج البلاغه و … برگزار می شود.

وی از شرکت سنگ آهن مرکزی و واحد روابط عمومی این شرکت که همواره یار و یاور و کمک رسان آموزش و پرورش بافق در تمامی عرصه ها بوده اند تقدیر و تشکر نمود .

لازم به ذکر است، این دوره از جشنواره با حضور بیش از 6 هزار نفر از دانش آموزان در مرحله آموزشگاه ها برگزار شد که از این تعداد 2 هزار و 300 نفر از دانش آموزان در مرحله شهرستان با هم به رقابت پرداختند و 600 نفر توسط داوران جشنواره حائز رتبه های برتر شدند .

اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان آموزشگاه های شاهد نور و خیری یاران حضرت مهدی (عج) و نمایش صحنه ای توسط دبستان 13 آبان و دبیرستان نمونه فردوس از دیگر برنامه های این مراسم بود .

منبع: روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده