رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
  • کد خبر : ۷۶۶۵۷
  • چاپ خبر : دیدار مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

دیدار مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد و همراهان صبح امروز با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دیدار و در خصوص تعامل و مراودات بیشتر بین این دو مجموعه و واگذاری تسهیلات با سهولت و خدمات بیشتر به پرسنل شرکت گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ امیر حسینی مدیر امور شعب […]

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد و همراهان صبح امروز با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دیدار و در خصوص تعامل و مراودات بیشتر بین این دو مجموعه و واگذاری تسهیلات با سهولت و خدمات بیشتر به پرسنل شرکت گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ امیر حسینی مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد صبح امروز به همراه سعید علیپور رئیس دایره اعتبارات استان،محمد رضا قیصری رئیس دایره انفورماتیک و کرمی رئیس شعبه بافق بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در دفتر سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کرد.

حسینی در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه کرد و گفت:  در سال گذشته همکاری خوبی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با بانک قرض الحسنه مهر به جهت چرخ گردش خوب حساب نسبت به سال های قبل داشته است.

وی با بیان اینکه ارتباط بین بانک و شرکت دو طرفه بوده است،افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران بالای 90 درصد از تعهدات خود را نسبت به این شرکت و 200 نفر از پرسنل سنگ آهن با پرداخت تسهیلات به میزان 20 میلیارد تومان انجام داده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان با اشاره به قرار دادن شرایط و سیاست مدیران برای کاهش کارمزدها اظهار کرد: خوشبختانه این بانک طی چند سال گذشته سودآور بوده و علیرغم آنکه به صورت قرض الحسنه در خدمت مردم بوده، توانسته هزینه های خود را پوشش دهد. در سال جاری می توانیم با اشخاص حقوقی تسهیلاتی را با کارمزد صفر،2 و 4 درصد پرداخت کنیم و تلاش می شود از حداکثر ظرفیت ها برای پرسنل شرکت سنگ آهن استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران آمادگی دارد با توجه به شرایط و خواست شرکت سنگ آهن بافق تا آنجا که در توان دارد به پرسنل مجموعه تسهیلات دهد،تصریح کرد: حتی در مورد خاص برای این مجموعه پرداخت اقساط به مدت 48 ماه تا سقف 40 میلیون تومان در نظر بگیرد ویا  در کوتاه مدت 2 برابر آن را دریافت و پرداخت کند.

حسینی یادآور شد: پرداخت اقساط در گذشته حداکثر 36 ماهه بوده اما با توجه به شرایط استان می توان با مجموعه شرکت سنگ آهن 48 ماه کار کرد و حتی میتوان هر 4 ماه یکبار از محل وصولی ها وام پرداخت کنیم و بر اساس مشارکت با بانک کارمزدها تغییر کند.

وی در پایان سخنان خود امیدوار شد بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 98 بصورت مطلوب به مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خدمت رسانی کند.

سپس رضا فلاح مبارکه سرپرست شرکت سنگ اهن مرکزی بافق ضمن خوش آمد گویی امیدوار شد در سال 98 تعامل و مراودات با بانک ها بیشتر شود.

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران شرایط ویژه ای دارد تصریح کرد : میطلبد این شعبه کمک بیشتری کند تا مردم بتوانند استفاده بهتری از خدمات بانک کنند تا آنچه دین در خصوص امر قرض الحسنه بیان نموده، بیشتر رونق پیدا کند.

فلاح مبارکه بر ارتباط دو طرفه بین بانک و شرکت تاکید کرد و افزود: بدون شک انتظاراتی از سوی شرکت وجود دارد تا ما نیز کمک کنیم . وی ادامه داد : واگذاری تسهیلات بانکی با توجه به مشکلات و نیاز پرسنل باید در چهارچوب قانون اما با سهولت انجام گیرد.

وی درخواست افزایش تعداد نفراتی شد که از سوی بانک تسهیلات دریافت می کنند و اظهار داشت: رویکرد شرکت سنگ آهن این است که مراودات خود را با بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال جدید افزایش دهد و نگاه ویژه ای به بانک قرض الحسنه داشته باشد تا هم بخشی از مشکلات شرکت مرتفع شود و هم تامین منابع مالی بانک با دریافت اعتبارات از شرکت صورت گیرد .

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده