رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
  • کد خبر : ۷۶۶۶۴
  • چاپ خبر : برگزاری جشن نیمه شعبان روستای سید آباد با حضور جوان مسلمان اهل نیجریه + تصاویر

برگزاری جشن نیمه شعبان روستای سید آباد با حضور جوان مسلمان اهل نیجریه + تصاویر

جشن  میلاد حضرت مهدی (عج) و  نیمه شعبان با حضور ابراهیم یارو عثمان از شیعیان کشور نیجریه در حسینیه شهدای روستای سیدآباد برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم جشن اعیاد شعبانیه بمدت سه شب در روستای سید آباد و حسینیه شهداء با حضور خانواده های معظم شهدا،پاسدار،جانباز،آزاده و اقشار مختلف برگزار شد. در این […]

جشن  میلاد حضرت مهدی (عج) و  نیمه شعبان با حضور ابراهیم یارو عثمان از شیعیان کشور نیجریه در حسینیه شهدای روستای سیدآباد برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم جشن اعیاد شعبانیه بمدت سه شب در روستای سید آباد و حسینیه شهداء با حضور خانواده های معظم شهدا،پاسدار،جانباز،آزاده و اقشار مختلف برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم یارو عثمان از شیعیان کشور نیجریه که 17 سال پیش به اسلام گرویده و مذهب تشیع را برگزیده،میهمان اهالی سیدآباد بود .

وی 10 سال است که به عنوان طلبه در جامعة المصطفى قم در سطوح عالی حوزه مشغول تحصیل می باشد. یارو عثمان پیش از پذیرفتن دین اسلام اهل تسنن و صوفی بوده و همسرش وهابی و از مبلغین وهابیت در 10 کشور مختلف بوده و اکنون 9 سال می باشد که به دین اسلام گرویده است .

ابراهیم یارو عثمان با مطالعه کتابهای مختلف مانند آنگاه مسلمان شدم نوشته مرحوم تیجانی،کتاب المراجعات علامه عاملی و بحث با اساتید و بهره گیری از عقل و تفکر و مقایسه احکام شیعه  و غیر آن  دین اسلام و مذهب تشیع را بر می گزیند.

لازم به ذکر است؛نیجریه کشوری آفریقایی که 200میلیون جمعیت دارد و 60 در صد آن مسلمان هستند  و تنها در صد کمی از مسلمانان شیعه امی باشند.

گفتن است، در جامعه المصطفى قم بیش از 110 طلبه از کشورهای مختلف دنیا در حال تحصیل می باشند و  200 نفر از کشور نیجریه می باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده