رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
  • کد خبر : ۷۶۶۸۵
  • چاپ خبر : دیدار مدیر امور شعب بانک تجارت استان با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

دیدار مدیر امور شعب بانک تجارت استان با سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

محمد متانت مدیر امور شعب بانک تجارت استان یزد صبح امروز به همراه محمدی کارشناس استانی و طیبی رئیس شعبه بافق بانک تجارت با حضور در دفتر سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ در ابتدای این دیدار مدیر امور شعب بانک تجارت استان […]

محمد متانت مدیر امور شعب بانک تجارت استان یزد صبح امروز به همراه محمدی کارشناس استانی و طیبی رئیس شعبه بافق بانک تجارت با حضور در دفتر سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در ابتدای این دیدار مدیر امور شعب بانک تجارت استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و انتصاب رضا فلاح مبارکه به عنوان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، امیدوار شد وی در رسالتی که بر عهده دارد،موفق باشد.

محمد متانت با اعلام آمادگی بانک تجارت برای هر گونه خدمت رسانی به شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،خواهان افزایش مراودات بین بانک و شرکت شد.

در ادامه رضا فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی،امیدوار شد در سال 98 که به نام رونق اقتصادی است، فضای کار نیز با مساعدت بانک تجارت رونق دیگری بگیرد و پروژه های شرکت سنگ آهن نیز با کمک همکاران بانک تجارت پیش برده شود.

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق افزود: شرکت سنگ آهن مرکزی بافق 6 هزار نفر پرسنل مشغول به کار دارد و مهمترین پروژه در دست اقدام آن گندله سازی 5 میلیون تنی سه چاهون است که بیش از 78 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال جدید راه اندازی خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی شرکت سنگ آهن برای انجام مراودات دو طرفه بین بانک و شرکت،بیان کرد: افزایش تعاملات و ارتباط بین دو مجموعه برای دریافت تسهیلات از محل اعتبارات بانک و کمک شرکت به گردش مالی بانک با راه اندازی هر چه سریعتر پروژه گندله سازی و افزایش چند برابری ارزش افزوده برای استان و در نهایت ایجاد رونق اقتصادی در کشور خواهد شد.

فلاح مبارکه افزایش مراودات بین دو مجموعه را به نفع بانک و شرکت دانست و اظهار کرد: رویکرد شرکت سنگ آهن مرکزی بافق افزایش تعاملات با بانک تجارت در سال جاری است و از سویی بانک نیز کمک کند تا پروژه در دست اقدام این شرکت هر چه سریعتر راه اندازی شود که با ارزش افزوده این مراودات سال به سال بیشتر شود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده