رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
  • کد خبر : ۷۶۸۷
  • چاپ خبر : با افزایش 35 درصدی،بیش از ۱۳ هزار نفر از معادن چغارت و سه چاهون بازدید کردند

با افزایش 35 درصدی،بیش از ۱۳ هزار نفر از معادن چغارت و سه چاهون بازدید کردند

به گزارش آفتاب بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن بافق، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در پی بازدید عمومی از شرکت سنگ آهن مرکزی در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: هر ساله از تاریخ دوم  تا چهاردهم فروردین ماه بازدید از معدن چغارت آزاد است و امسال نیز هم چون […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن بافق، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در پی بازدید عمومی از شرکت سنگ آهن مرکزی در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: هر ساله از تاریخ دوم  تا چهاردهم فروردین ماه بازدید از معدن چغارت آزاد است و امسال نیز هم چون سالهای گذشته مکانهایی نظیر محوطه استخراج معدن  چغارت و سه چاهون، کارخانه آگلومراسیون و کارخانه گندله سازی سه چاهون  پذیرای بازدید کنندگان و میهمانان نوروزی این دیار بود. البته بازدید از آگلومراسیون و گندله برای اولین بار  در برنامه گنجانده شده است.

محمد رضا رضایی پور تصریح کرد: در پی برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در تعطیلات نوروزی تعداد ۱۳۴۸۱ نفر با ۳۳۹۰ خودرو ازشرکت سنگ آهن بازدید کردند که از این میزان  ۱۲۶۵۶ نفر با ۳۱۹۹ خودرو سهم معدن چغارت و تعداد ۸۲۵ نفر با ۱۹۱ خودرو سهم بازدید کنندگان از معدن سه چاهون بوده است.

وی افزود: براین اساس، آمار بازدید کنندگان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.

رضایی پور خاطر نشان کرد: امنیت و آسایش بازدید کنندگان مرهون همکاری و تلاش های قسمتهای مختلف از جمله  حراست و انتظامات، ایمنی فنی، کنترل ترافیک بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی همچنین گفت: تعدادی از پرسنل روابط عمومی شرکت نیز در این ایام بصورت تمام وقت درخدمت بازدید کنندگان محترم، جهت راهنمایی و بیان توضیحات لازم راجع به قسمت های مختلف شرکت و نحوه استخراج و تولید بوده اند.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت ، بیش از ۳ هزار بسته فرهنگی شامل تقویم جیبی، خودکار، گزارش مصور عملکرد شرکت و تعدادی سی دی عملکرد ۳ ساله شرکت  بین بازدید کنندگان توزیع شد.

DO3P4987 DO3P5018 DO3P5023 DO3P5026

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده