رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
  • کد خبر : ۷۸۳۳۹
  • چاپ خبر : پیام تشکر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از مسئولان و مردم

پیام تشکر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از مسئولان و مردم

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه در پی انتصاب وی به سمت مدیر عاملی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق طی پیامی  از حسن اعتماد مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد کشور بخاطر این انتصاب و نیز ابراز احساسات و عواطف صادقانه مردم و مسؤلین در این خصوص تشکر و قدردانی نمود و […]

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه در پی انتصاب وی به سمت مدیر عاملی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق طی پیامی  از حسن اعتماد مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد کشور بخاطر این انتصاب و نیز ابراز احساسات و عواطف صادقانه مردم و مسؤلین در این خصوص تشکر و قدردانی نمود و از همه بزرگواران تقاضا نمود از نصب هر گونه بنر و انتشار پیام تبریک در جراید و غیره خطاب به این خادم خود خودداری کنند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

و ما تفعلوا من خیر یعلمه الله (بقره ۱۹۷)

حمد و سپاس بیکران به درگاه خدای تبارک و تعالی که در دوران با شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی، این کمترین عبد خود را در شمار خدمتگزاران این نظام مقدس قرار داد تا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهیدان و حفظ ارزش ها ادای وظیفه نمایم. و سپاس فراوان از حسن نظر مدیر عامل محترم  موسسه صندوق حمایت و بازنشستگان فولاد کشور و با قدردانی از حمایت بی دریغ مسؤلین محترم و ابراز احساسات و عواطف پاک مردم و کارکنان عزیز شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به این خادم خود، بر خویشتن وظیفه می دانم با ادای احترام به آحاد همشهریان عزیز که از طریق ارسال پیام های تبریک در فضای مجازی،تماس تلفنی،پیامک و با عناوین مختلف ابراز لطف و محبت نموده اند، تقدیر و تشکر ویژه نمایم.

امیدوارم با تلاش و کوشش فراوان و در سایه همدلی آحاد مسئولین شهر و با همکاری و مشارکت شما شهروندان عزیز در اداره امور شرکت سنگ آهن مرکزی به ویژه هدایت طرحهای توسعه به سمت ساحل بهره برداری ، شاهد پیشرفت و ترقی و آبادانی شهر عزیزمان باشیم، ان شاالله .

از محضر همه شما بزرگواران و دوستان استدعای عاجزانه دارم از نصب و الصاق هر گونه بنر و پارچه تبریک و نیز انتشار پیام تبریک انتصاب در جراید جدا اجتناب نمائید.

خادم شما

رضا فلاح مبارکه

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “پیام تشکر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از مسئولان و مردم”

  • کارگر ناراضی says:

    سلام آقای فلاح
    بنده از پرسنل شرکت پارس سازان فرابین که پروژه پست سازی را بر عهده دارد هستم . شرکت مذبور برخورد مناسبی با بچه های بافقی که مشغول کارند ندارند . بارها به ما گفته شده که شما اضافه هستید . بچه ها را به بهانه های مختلف اخراج می کنند . سرویس برای کارکنان نمی گذارند و موارد دیگر.
    لطفا در این مورد پیگیری کنید
    با تشکر

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده