رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
  • کد خبر : ۷۸۳۹
  • چاپ خبر : نخستین ایستگاه فرستنده دیجیتال روستایی در باجگان راه اندازی شد

نخستین ایستگاه فرستنده دیجیتال روستایی در باجگان راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ،مدیر کل صدا و سیمای مركز یزد در مراسم افتتاح این ایستگاه فرستنده گفت : به دلیل افزایش روز افزون شبکه های ماهواره ای و تهاجم فرهنگی غرب و تاثیر پذیری روستاها، تقویت پوشش شبکه های دیجیتال در روستاها دارای اولویت است. "احمد پهلوانیان" ضمن تشکر از فرماندار و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ،مدیر کل صدا و سیمای مركز یزد در مراسم افتتاح این ایستگاه فرستنده گفت : به دلیل افزایش روز افزون شبکه های ماهواره ای و تهاجم فرهنگی غرب و تاثیر پذیری روستاها، تقویت پوشش شبکه های دیجیتال در روستاها دارای اولویت است.

"احمد پهلوانیان" ضمن تشکر از فرماندار و بخشدار مركزي بافق با اشاره به نگاه تمرکز زدایی تولیدات صداوسیما در مراکز استانها و ضرورت توجه به  تولید مستندهای مفاخر و گردشگری در شهرستان های استان تاکید کرد و گفت : در دنياي امروزي هرگونه توسعه و پيشرفت وابسته به توسعه فضاي رسانه اي است.

وي با اشاره به اینکه برای راه اندازی این ایستگاه يك میلیارد ریال هزینه شده است ، بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی در روستاها تاکید کرد وگفت : یکی از برنامه های صدا و سیمای مرکز یزد گسترش زیر ساختهای خدمات رسانی به روستاها و بخش های دور از دسترس خواهد بود .

فرماندار شهرستان بافق نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از نیاز و مطالبه همیشگی اهالی ساکن در روستاهای بافق فراهم کردن زمینه دریافت برنامه های مختلف صدا و سیما بوده است گفت :خوشحالیم که امروز با پیگیری هایی که انجام شد شاهد افتتاح این ایستگاه در دهستان سبزدشت هستیم .

"سيد مهدي طلایی مقدم" از همکاری های صمیمانه صداوسیمای مرکز یزد در این مورد قدر دانی و ابراز امیدواری کرد در سال جدید تمامی دهستان های بخش مرکزی با همت و مساعدت مسوولان صدا و سیمای استان تحت پوشش شبکه های دیجیتالی صدا و سیما قرار بگیرند.

گفتني است با راه اندازي اين فرستنده ديجيتال در روستاي باجگان افزون بر 110 خانوار روستای باجگان با جمعیتی بیش 600نفر از این روستا می توانند از 20 شبکه مختلف استفاده کنند.

در پايان اين مراسم شوراي اسلامي روستاي باجگان طي مراسمي از خدمات و زحمات فرماندار بافق و مدير كل صدا وسيماي مركز يزد با اهدا لوح تقدير و تشكر كرددند.

IMG_3725 IMG_3738 IMG_3754 IMG_3764 IMG_3788 IMG_3797 IMG_3824

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده