رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر : ۷۸۴۳۲
  • چاپ خبر : لزوم فعال سازی کمیته های هیئت فوتبال بافق

لزوم فعال سازی کمیته های هیئت فوتبال بافق

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در اولین جلسه رسمی هیئت فوتبال در سالجاری بر لزوم فعالسازی کمیته های این هیئت تاکید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ سمیه ایزدیان در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات راهکارهایی اساسی و اصولی برای بهبود فعالیت هیئت ارائه کرد. وی ضمن تقدیر از تلاش های رئیس […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در اولین جلسه رسمی هیئت فوتبال در سالجاری بر لزوم فعالسازی کمیته های این هیئت تاکید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سمیه ایزدیان در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات راهکارهایی اساسی و اصولی برای بهبود فعالیت هیئت ارائه کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های رئیس و اعضای هیئت فوتبال اظهار داشت: یکی از پرمخاطب ترین و فعالترین هیاتهای ورزشی شهرستان هیئت فوتبال است.

ایزدیان افزود: هیئت فوتبال در سال گذشته توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان پیرامون فعالسازی کمیته های هیئت فوتبال شهرستان عنوان کرد:کمیته ها نقش اساسی در پیشبرد اهداف این هیئت دارند و چنانچه کمیته ها فعال شوند قطعا این رشته به سمت و سوی قهرمانی پیش خواهد رفت.

در ادامه این جلسه ابراهیم تفکری رئیس هیئت فوتبال شهرستان گزارشی از عملکرد این هیئت ارائه داد و گفت : تحقق مسائل فرهنگی در ورزش و فوتبال نقش اساسی در توسعه صحیح و همه جانبه آن دارد بنابراین باید با همت جمعی و بهره گیری از تمام ظرفیت های شهرستان برای موفقیت در این بخش مهم بکوشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به محبوبیت و فراگیر بودن این رشته ورزشی نیازمند ورود جوانان فعال به کمیته های این هیئت هستیم تا در راستای پیشبرد اهداف ما را یاری نمایند.

 رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق همچنین تصریح کرد: این هیئت با همکاری همگان وظایف و ماموریت های خود را در قالب آیین نامه های داخلی و بخشنامه های فدراسیون و برحسب نیاز و شرایط به خوبی انجام داده و فعالترین و مجرب ترین افراد را در این زمینه به کار گرفته است.

تفکری ابراز امیدواری کرد در سال جاری با حمایت اداره ورزش و جوانان این هیئت به جایگاه ویژه مدنظر خود دست یابد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده