رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر : ۷۸۹۷۷
  • چاپ خبر : ایمان بخدا و مقاومت رزمندگان سبب آزادی خرمشهر شد / با معنویت موفق به فتح همه قله ها خواهیم شد
امام جمعه بافق:

ایمان بخدا و مقاومت رزمندگان سبب آزادی خرمشهر شد / با معنویت موفق به فتح همه قله ها خواهیم شد

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی ایمان بخدا و مقاومت را سبب آزادی خرمشهر دانست و یادآور شد: خرمشهر با شهامت، شجاعت و دلاور مردی رزمندگان آزاد شد، ما در آن دوران از امکانات جنگی همانند سلاح های دشمن برخوردار نبودیم اما نیروهای ما با ایمان و اعتقاد بخدا در صحنه نبرد حضور داشتند و مقاومت […]

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی ایمان بخدا و مقاومت را سبب آزادی خرمشهر دانست و یادآور شد: خرمشهر با شهامت، شجاعت و دلاور مردی رزمندگان آزاد شد، ما در آن دوران از امکانات جنگی همانند سلاح های دشمن برخوردار نبودیم اما نیروهای ما با ایمان و اعتقاد بخدا در صحنه نبرد حضور داشتند و مقاومت کردند و به حقیقت خرمشهر را خدا آزاد کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در آستانه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر صبح امروز جمعی از بسیجیان،پاسداران و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان با امام جمعه بافق دیدار کردند..

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در این دیدار با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از خداوند متعال خواستار شد تا همه پاسدار ارزش های انقلاب و نظام باشیم.

وی نهضت امام خمینی(ره) را یک نهضت استثایی دانست و افزود:  اگر تاریخ را بنگریم در طول این 10 قرن نهضت های بسیاری در ایران رخ داده است اما هیچکدام همانند قیام امام راحل(ره) ماندگار نبود.

سلیمانی با اشاره به جریان های قیام مشروطه ،سید جمال الدین اسدآبادی ،شهادت شیخ فضل الله نوری و میرزای شیرازی بیان کرد: 360 نفر از علمای مراکز استان ها در جریان قیام مشروطه به شهادت رسیدند و نتوانستند مشروطه را نگهدارند.

 وی در جریان قیام امام خمینی(ره) وحدت را رمز پیروزی انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: حرکتی که امام خمینی(ره) آغاز کرد با ندای لبیک علمای بزرگ سراسر کشور همراه شد. آنان در کنار امام راحل(ره) ماندند و با وحدت از نظام و نهضت انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه بافق آیت الله صدوقی را یکی از افراد مورد اعتماد امام خمینی (ره) معرفی کرد و گفت: پایه های محکم انقلاب بر دوش شهید آیت الله صدوقی بود و ایشان نه تنها استان بلکه مناطق هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان را مدیریت می کردند.

وی تصریح کرد: امروز اگر انقلاب ما علیرغم تمامی جریانات و فراز و نشیب ها محکم و پایدار ایستاده است،دلیل آن معنویتی است که در مجموعه حکومت ما به ویژه مقام معظم رهبری و انسان های پاک و خداشناس در همه نقاط کشور و شهرها وجود دارد.

سلیمانی ایمان بخدا و مقاومت را سبب آزادی خرمشهر دانست و یادآور شد: خرمشهر با شهامت، شجاعت و دلاور مردی رزمندگان آزاد شد، ما در آن دوران از امکانات جنگی همانند سلاح های دشمن برخوردار نبودیم اما نیروهای ما با ایمان و اعتقاد بخدا در صحنه نبرد حضور داشتند و مقاومت کردند و به حقیقت خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام جمعه بافق با بیان اینکه تا زمانی که این معنویت حاکم باشد ما موفق به فتح همه قله ها خواهیم بود،افزود: امیدواریم بتوانیم از نظام، انقلاب و خون شهیدان حد اعلای استفاده را برای اسلام و قرآن انجام دهیم.

وی در پایان با آرزوی سلامتی وموفقیت برای مقام معظم رهبری به روح مطهر همه شهیدان انقلاب و دوران 8 سال دفاع قدس و امام راحل(ره)  درود فرستاد و در آستانه شب های قدر با تاکید بر اینکه دعا گره گشا همه مسائل و مشکلات است،خواهان شد در این شب ها برای پیروزی انقلاب و نظام دعا کنیم.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده