رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر : ۷۹۰۹۹
  • چاپ خبر : پیام تسلیت مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به خانواده باباییان

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به خانواده باباییان

در پی درگذشت جوان ناکام؛محمد جواد (فرشید) باباییان فرزند همکار گرامی محسن باباییان از پرسنل خدوم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، پیام تسلیتی از سوی مدیر عامل این شرکت صادر شد. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پی درگذشت محمد جواد (فرشید) باباییان فرزند همکار گرامی […]

در پی درگذشت جوان ناکام؛محمد جواد (فرشید) باباییان فرزند همکار گرامی محسن باباییان از پرسنل خدوم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، پیام تسلیتی از سوی مدیر عامل این شرکت صادر شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پی درگذشت محمد جواد (فرشید) باباییان فرزند همکار گرامی محسن باباییان از پرسنل خدوم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، پیام تسلیتی صادر نمود.

متن پیام به این شرح می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون
در کمال تأسف و تاثر باخبر شدم محمد جواد (فرشید) باباییان فرزند برومند آقای محسن باباییان یکی از کارکنان خدوم و ساعی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در سانحه تصادف دار فانی را وداع گفته است.
اگرچه این ضایعه سخت و در باور نمی گنجد اما تسلیم و رضایت در برابر حکمت و مشیت الهی، اجری است که برای صابرین وعده داده شده است که در قرآن کریم فرمود: (( و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون ))
اینجانب این ضایعه اسفناک را به محسن بابائیان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منّان برای آن مرحوم، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

رضا فلاح مبارکه
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده