رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
  • کد خبر : ۷۹۱۱۹
  • چاپ خبر : تجلیل از استاد کار پیشکسوت و استادکار فعال حوزه مرمت آثار تاریخی بافق

تجلیل از استاد کار پیشکسوت و استادکار فعال حوزه مرمت آثار تاریخی بافق

طی نشستی از فعالیت های مهدی کارگران به عنوان مسن ترین میراث یار شهرستان بافق که در حوزه مرمت آثار، پیشکسوت می باشد و از خدمات حبیب ناصری به عنوان استاد کار فعال سال ۹۷  در مرمت بناهای تاریخی شهرستان تقدیر به عمل آمد. به گزارش آفتاب بافق؛ در حاشیه نشستی که به مناسبت روز […]

طی نشستی از فعالیت های مهدی کارگران به عنوان مسن ترین میراث یار شهرستان بافق که در حوزه مرمت آثار، پیشکسوت می باشد و از خدمات حبیب ناصری به عنوان استاد کار فعال سال ۹۷  در مرمت بناهای تاریخی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در حاشیه نشستی که به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی با حضور فرماندار ، شهردار و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان برگزار شد از 2 تن از فعالین و پیشکسوتان حوزه میراث فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق ضمن بازدید از روند مرمت فاز دوم میدان خان که با مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی در حال انجام می باشد و همچنین بازدید از کارگاه فعال خشت زنی با اعطای تقدیر نامه از فعالیت های مهدی کارگران به عنوان مسن ترین میراث یار شهرستان بافق که در حوزه مرمت آثار، پیشکسوت می باشد و از خدمات حبیب ناصری به عنوان استاد کار فعال سال ۹۷  در مرمت بناهای تاریخی شهرستان تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده