رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
  • کد خبر : ۷۹۱۶۱
  • چاپ خبر : آغاز طرح ملی کنترل فشار خون بالا در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با حضور مدیرعامل +تصاویر

آغاز طرح ملی کنترل فشار خون بالا در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با حضور مدیرعامل +تصاویر

طرح ملی کنترل فشار خون بالا به منظور شناسایی افراد مبتلا به این بیماری و کنترل آن در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت آغاز شد. به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیم غلام رضا پور مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت سنگ آهن بافق (HSE)  با بیان […]

طرح ملی کنترل فشار خون بالا به منظور شناسایی افراد مبتلا به این بیماری و کنترل آن در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت آغاز شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیم غلام رضا پور مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت سنگ آهن بافق (HSE)  با بیان اینکه طرح ملی کنترل فشار خون از تاریخ 27 اردیبهشت  آغاز و تا 14 تیر 98 ادامه دارد،افزود: در این طرح افراد بالای 30 سال، زنان  باردار و کسانی که بیماری های کلیوی دارند جامع هدف ما هستند.

وی اظهار داشت: در بحث فشار خون و غربالگری که در سطح کشور انجام گیرد ،مشخص می شود چه تعداد افراد دچار مشکل فشار خون بالا هستند و چه اقداماتی باید انجام گیرد.

غلامرضا پور با بیان اینکه این طرح از امروز در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاز شده است،گفت:  شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با توجه به تعهدات خود و مسئولیت اجتماعی که در بحث بهداشت و درمان دارد با همکاری شبکه بهداشت و درمان این طرح را از امروز با حضور مدیرعامل شرکت آغاز نموده است که به شکل کامل برای تمام پرسنل مجموعه انجام خواهد گرفت.

مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت سنگ آهن آمار مبتلایان به فشار خون را نسبت به 2 سال گذشته 10 درصد بیشتر عنوان کرد و تاکید داشت:  باید تدابیر پیشگیرانه نسبت به کنترل فشار خون این افراد انجام دهیم که این طرح کمک خواهد کرد تا به اهداف مورد نظر برسیم.

شایان ذکر است، این طرح فردا در محل کارت زنی های آهنشهر، معدن چغارت، سه چاهون و گندله سه چاهون اتفاق انجام خواهد گرفت و کلیه پرسنل باید در این طرح شرکت کنند.

در ادامه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور در بخش های مختلف بهداری آهشنهر با پرسنل آن دیدار و گفتگو کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده