رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
  • کد خبر : ۷۹۴۶
  • چاپ خبر : مراسم اهدا جوايز به برندگان  مسابقه عفاف و حجاب شهرستان بافق

مراسم اهدا جوايز به برندگان مسابقه عفاف و حجاب شهرستان بافق

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی شهرداري بافق،   مراسم اهداي جوايز به 60 برنده مسابقه عفاف و حجاب با حضور شهردار، مدير آموزش و پرورش شهرستان بافق و تني چند از مسئولان واحد هاي اين نهاد ها در محل آموزشگاه نمونه فردوس برگزار شد. شهردار بافق در اين مراسم با تبريک […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی شهرداري بافق،

 

مراسم اهداي جوايز به 60 برنده مسابقه عفاف و حجاب با حضور شهردار، مدير آموزش و پرورش شهرستان بافق و تني چند از مسئولان واحد هاي اين نهاد ها در محل آموزشگاه نمونه فردوس برگزار شد.
شهردار بافق در اين مراسم با تبريک ميلاد خجسته حضرت زهراي مرضيه(س) و روز مادر گفت: شهرداري نهادي صرفا" خدماتي نيست بلکه در زمينه هاي فرهنگي اجتماعي نيز رسالت خطيري بر عهده دارد و اقداماتي نيز در اين خصوص انجام داده است.
رحمت الله عفتي افزود: اقداماتي از قبيل برگزاري مسابقات فرهنگي،طراحي و نقاشي، برپايي نمايشگاه عکس، نصب تمثال شهدا و همچنين همکاري در برگزاري هرچه باشکوهتر مسابقه رالي جانبازان در راستاي وظايف فرهنگي اجتماعي شهرداري انجام مي شود.
مسابقه عفاف و حجاب در سطح مدارس راهنمايي و متوسطه دخترانه  شهرستان بافق با حضور 2000 دانش آموز شرکت کننده برگزار شد.
سئوالات اين مسابقه از طريق برشورهايي که قبلا" تهيه و چاپ شده بود جهت پاسخ دادن در اختيار دانش آموزان قرارگرفت.
اين مسابقه با هدف ترويج و گسترش فرهنگ حجاب در جامعه، به همت واحد فرهنگي- اجتماعی شهرداري و مديريت آموزش و پرورش بافق برگزار شد.
در پايان اين مسابقه به 60 نفر از دانش آموزانی که پاسخ صحيح داده بودند به قيد قرعه جوايزي به رسم يادبود اهدا شد.

 

 

4 3

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده