رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر : ۷۹۶۶
  • چاپ خبر : جشنواره خيرين مدرسه ساز در بافق برگزار شد

جشنواره خيرين مدرسه ساز در بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جشنواره خيرين مدرسه ساز و مدرسه يار با حضور مدير عامل مجمع خيرين مدرسه ساز استان ، مدیرکل نوسازی مدارس استان ، فرماندار و امام جمعه بافق ، برخي از مسئولان استان و شهرستان و خيرين شهرستان بافق در محل فرمانداري برگزار شد امام جمعه بافق با تجلیل […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جشنواره خيرين مدرسه ساز و مدرسه يار با حضور مدير عامل مجمع خيرين مدرسه ساز استان ، مدیرکل نوسازی مدارس استان ، فرماندار و امام جمعه بافق ، برخي از مسئولان استان و شهرستان و خيرين شهرستان بافق در محل فرمانداري برگزار شد

امام جمعه بافق با تجلیل وتقدیر از خیرین مدرسه ساز شهرستان ، با اشاره به آيات و روايات مدرسه سازی را مصداق عمل صالح دانست وافزود: این عمل صالح است که ماندگار وهمراه همیشگی انسان است.

فرماندار بافق در اين نشست ضمن تقدير از خيرين مدرسه ساز و مدرسه يار ، با برشمردن نیازهای آموزش و پرورش شهرستان از خیرین دعوت کرد تا جهت رفع این نیازها وارد صحنه شود.

"سيد مهدي طلايي مقدم" ضمن تاكيد بر نهادینه کردن فرهنگ مشارکت مردمی در امر مدرسه سازی ، مدرسه سازی را از جمله خیراتی دانست که پاداش اخروي دارد و تا وقتی دانش آموزی در آن مدرسه درس می خواند، اجر و ثواب برای سازنده آن بنا محسوب می شود.

وي در ادامه بهره وری از یاری دانش آموزان و اولیاء آنان در جذب مشارکتهای مردمی را خواستار شد و بر آن تاكيد كرد.

طلايي مقدم افزود : اگر امکانات بهتری را برای دانش آموزان فراهم کنیم، می توانیم با همدلی مردم و مسوولان برای رفع نیازهای آموزش و پرورش بیش از گذشته تلاش کنیم.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد در اين نشست گفت: 35 درصد مدارس استان فرسوده و غیرمقاوم هستند و نیاز است خیرین زمینه را برای بهسازی آن فراهم سازند .

"محمد علی خواجه رضایی" مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی را بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: اگر امکانات بهتری را برای دانش آموزان فراهم کنیم، می توانیم با همدلی مردم و مسوولان برای رفع نیازهای آموزش و پرورش بیش از گذشته تلاش کنیم.

وي افزود : 21 سال دانش آموزان استان یزد در کنکور سراسری حایز رتبه بوده اند و این مهم به دلیل بستر سازی بود که توسط خیرین مدرسه ساز صورت گرفت

رئیس آموزش و پرورش بافق هم با اشاره به اینکه شهرستان بافق دارای 60 مدرسه و بيش از 8 هزار دانش آموز است تصریح کرد: شهرستان بافق دارای مدارسی با قدمت بالا است که هنوز دانش آموزان در آن تحصیل می کنند و نیاز به بهسازی ومرمت دارد .

"علي اصغر رنجبر" با اشاره به اينكه خیرین در امر مدرسه سازی مي توانند به چندین شکل این عمل خیرخواهانه را انجام دهند گفت : برخي مي توانند تمامی هزینه ساخت مدرسه معینی را پرداخت و حتی در زمینه تجهیز آن گام برمی دارند و تعدادی از این خیرین نیز با تقبل درصدی از هزینه ساخت یک مدرسه، در سازندگی مدارس تلاش كنند.

در پايان با اهدا لوح و گل از تعدادي از خيرين شهرستان تقدير شد.

photo_2015-04-18_14-20-01 photo_2015-04-18_14-20-06 photo_2015-04-18_14-20-12 photo_2015-04-18_14-20-16 photo_2015-04-18_14-20-28

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده