رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
  • کد خبر : ۷۹۷۴
  • چاپ خبر : نشست مسئولان شهرستان بافق با مديرعامل صندوق بازنشستگي فولاد كشور

نشست مسئولان شهرستان بافق با مديرعامل صندوق بازنشستگي فولاد كشور

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در اين نشست كه با حضور نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، مدير عامل و اعضاي هيئت مديره صندوق بازنشستگي فولاد كشور ، امام جمعه و فرماندار بافق ، مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مسئولان استان يزد و شهرستان در محل هتل نيكان […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در اين نشست كه با حضور نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، مدير عامل و اعضاي هيئت مديره صندوق بازنشستگي فولاد كشور ، امام جمعه و فرماندار بافق ، مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مسئولان استان يزد و شهرستان در محل هتل نيكان بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين نشست ضمن خیرمقدم به میهمانان شهرستان گفت:مهمترین خواسته من و مردم در این جلسه بررسی و گزارش از میزان پیشرفت بندهای صورتجلسه شهریور ۹۳ است.

"حجت الاسلام سيد جواد سلیمانی" عملیاتی شدن بندهای این صورتجلسه را برای بافق بسیار مهم خواند و از همگان خواست نسبت به اجرایی شدن این مصوبات و قولها همت کنند.

وی با اشاره به اینکه جو همدلی و اتحاد بین مردم و مسؤلان شهرستان شكل گرفته است و زمینه برای پیشرفت و توسعه شهرستان فراهم شده است خاطرنشان كرد: عمل به وعده ها موجب امیدواری و اعتماد مردم به مسؤلان مي شود

فرماندار بافق در ادامه اين نشست با اشاره به وابستگي شهرستان بافق به معادن اين شهرستان اظهار داشت: يكي از چهار محور اصلي سند چشم انداز توسعه شهرستان بافق تكميل و احداث صنايع جوار معدني و به طبع آن فرآوري سنگ آهن استخراج شده از معادن اين شهرستان مي باشد كه استان يزد هم به نحوي به فرآوري سنگ آهن بافق وابسته مي باشد.

"سيد مهدي طلايي مقدم " مهمترين خواسته هاي مردم و مسئولان در اين شهرستان را تكميل و راه اندازي صنايع جوار معدني عنوان كرد.

در ادامه اين نشست پس از بحث و تبادل نظر مسائل مهمي از جمله تداوم اجراي طرح هاي صنايع جوار معدني مانند گندله 5 ميليون تن ، فولاد 1 ميليون تن و خط كنسانتره مورد تاكيد قرار گرفت.

همچنين اختصاص اعتبار 35 ميليارد ريالي براي ساخت بيمارستان 96 تخت خوابي ، احداث 3 زمين ورزشي چمن مصنوعي ، كمك به بخشهاي بهزيستي ، كميته امداد و آموزش وپرورش شهرستان، اجرا شدن صورت جلسه 9/6/93 و نامه 16 بندي وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي از ديگر مصوبات اين نشست بود.

گفتني است حاضرين در ابتدا از محل احداث طرح هاي جوار معدني از جمله فولاد يك ميليون تن و گندله 5 ميليون تن و همچنين از طرح گسترش و بهسازي مسجد جامع بافق بازديد كردند.

 

IMG_4491 IMG_4490 IMG_4448 IMG_4457 IMG_4474 IMG_4442 IMG_4439

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده