رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
  • کد خبر : ۸۰۰۴۷
  • چاپ خبر : دیدار مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با خانواده محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده +تصاویر

دیدار مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با خانواده محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده +تصاویر

به مناسبت هفته محیط زیست،مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق عصر امروز با حضور در منزل محیط بان شهید ” علی اکبر قنبری زاده ” با خانواده وی دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق عصر امروز همزمان با هفته محیط زیست به […]

به مناسبت هفته محیط زیست،مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق عصر امروز با حضور در منزل محیط بان شهید ” علی اکبر قنبری زاده ” با خانواده وی دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق عصر امروز همزمان با هفته محیط زیست به همراه سرپرست حراست، رئیس محیط زیست شهرستان بافق، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت،  مدیر حوزه مدیرعامل، سرپرست محیط زیست شرکت با خانواده شهید علی اکبر قنبری زاده دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رضا فلاح مبارکه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده اظهار داشت: خوشبختانه چند سالی است که در کشور به موضوع محیط زیست توجه ویژه ای می شود. زحمات و تلاش‌های محیط بانان حافظ بقای محیط زیست و زندگی همه زیستمندان است و بسیاری از آن‌ها جان خود را در این راه مقدس نثار کردند.

وی هدف شهید قنبری زاده را هدفی مقدس بر شمرد و تصریح کرد: اقدامات و رشادت های این شهید چه در عرصه طبیعت بعنوان محیط بان و چه در حفظ حریم ولایت و امامت با عنوان مدافع حرم که با عشق همراه بود،قابل تقدیر است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق حضور در بین خانواده شهید را سبب ایجاد روحیه مضاعف دانست و گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و امیدواریم رهرو خوبی برای شهیدان باشیم.

در ادامه این دیدار غلامرضا پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت به بیان خاطرات خود با این شهید بزرگوار پرداخت.

سپس قنبری زاده برادر شهید با اظهار خرسندی از حضور مدیر عامل و مسئولان حاضر، دیدار آنان با خانواده شهدا را باعث دلگرمی دانست و رضا فلاح را مدیرعاملی پر تلاش و منضبط معرفی نمود.

در ادامه برادر شهید به بیان خاطرات شهید علی اکبر قنبری زاده در سوریه به عنوان مدافع حرم پرداخت.

شایان ذکر است؛ شهید محیط بان علی اکبر قنبری زاده بافقی در تاریخ 10 آبان ماه سال 1396 در منطقه کویر لوت ساغند در حین گشت و کنترل طی درگیری با اشرار قاچاقچی به شهادت رسید.

در پایان این دیدار مسئولان حاضر با حضور بر مزار شهید و اهدای شاخه گل یاد و خاطره وی را زنده نگه داشتند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “دیدار مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با خانواده محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده +تصاویر”

  • سلام ..یه سوال فکرم و مشغول کرده …اقای پورسلطانی چرا در مراسم شهدا و دیدار با خانواده شهدا حضورشون کمرنگ؟ از فرزندان شهدا شنیدم پست مشاور ایثارگران رو در سنگ آهن داره

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده