رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
  • کد خبر : ۸۰۱۱۸
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق به مناسبت روز جهانی صنایع دستی

پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق به مناسبت روز جهانی صنایع دستی

به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق در پیامی ضمن گرامیداشت 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی ، این روز را به همه هنرمندان صنایع دستی شهرستان بافق تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: صنایع دستی حاصل روح ملت ها و دستاورد هنرهای آموخته از […]

به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق در پیامی ضمن گرامیداشت 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی ، این روز را به همه هنرمندان صنایع دستی شهرستان بافق تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

صنایع دستی حاصل روح ملت ها و دستاورد هنرهای آموخته از نسلی به نسل دیگر است. صنایع دستی کالایی برای مبادله نیست،بلکه خصوصیات فرهنگی و ویژگی های قوی،از طریق این کالا مبادله می شود و نوعی ارتباط فرهنگی در میان جامعه پدید می آورد.

صنایع دستی روایگر زیبایی و حقیقتی بوده که آدم همواره در جست و جوی آن است. هنرمندان صنایع دستی ما با دمیدن روح زیبایی و طراوت به اجسام بی جان باعث ایجاد هنری لطیف و فاخر می شوند.

شهر بافق نیز تجلی گاه هنر بی بدیل حصیربافی است که مردان و زنان این شهر با ذوق خود و با تار و پود ایمان به خلق هنر حصیربافی می پردازند و در دنیای خشن امروز که شانه ی استیلای تکنیک بر روح انسان است،روح لطیف بر این زندگی خشن می دمد.

20 خرداد روز جهانی صنایع دستی؛ فرصتی است تا گرامی بداریم ارزش هنرمندان صنایع دستی شهرستان بافق را و خسته نباشیدی جانانه به همه این عزیزان داشته باشیم.

20 خرداد روز جهانی صنایع دستی بر تمامی مردان و زنان شهر بافق که موجب اعتلای هنرهای فاخر شهرستان هستند،مبارک باد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده