رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
  • کد خبر : ۸۰۱۸
  • چاپ خبر : تقدیر و تشکر خانواده شهید حیدری نژاد از خدمات فرماندار بافق

تقدیر و تشکر خانواده شهید حیدری نژاد از خدمات فرماندار بافق

به گزارش خبرنگار آفتاب بافق ، خانواده شهید معظم و جانباز سرافراز حیدری نژاد از خدمات و تلاشهای فرماندار بافق در توسعه شهرستان بخصوص حوزه بهداشت ودرمان تقدیر و تشکر کرد. متن پیام بدین شرح می باشد. بسمه تعالی جناب آقای سید مهدی طلایی مقدم فرماندار محترم شهرستان بافق من لم یشکر المخلوق لم یشکر […]

به گزارش خبرنگار آفتاب بافق ، خانواده شهید معظم و جانباز سرافراز حیدری نژاد از خدمات و تلاشهای فرماندار بافق در توسعه شهرستان بخصوص حوزه بهداشت ودرمان تقدیر و تشکر کرد. متن پیام بدین شرح می باشد.

بسمه تعالی

جناب آقای سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار محترم شهرستان بافق

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

احتراما وظیفه خود میدانیم به عنوان یکی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر شهرستان بافق از مساعی و تلاشهای جنابعالی ، امام جمعه ، مدیر عامل شرکت سنگ آهن و سایر دولتمردان در امر احداث ساختمان بیمارستان 96 تخته خوابی بافق که همراه با استقبال خوب مردم ولایی شهرستان بود تقدیر نماییم.

بدون شک زحمات جنابعالی و مسئولان شهرستان برای توسعه شهرستان بافق بویژه در حوزه بهداشت و درمان هرگز از یاد و خاطر مردم این دیار فراموش نخواهد شد.

از خداوند متعال تداوم توفیقات جنابعالی را در استمرار خدمت به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دولت تدبیر و امید  و مردم شهید پرور و ولایی شهرستان بافق مسئلت می نماییم.

خانواده شهید حیدری نژاد

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده