رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
  • کد خبر : ۸۰۲۲
  • چاپ خبر : نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان بافق

نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نواختن زنگ سلامت همزمان با هفته سلامت در اول اردیبهشت ماه در دبستان دخترانه بنت الهدي صدر همراه با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان بافق برگزار می‌شود.  سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان بافق در اين مراسم با اشاره به شعار سازمان […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نواختن زنگ سلامت همزمان با هفته سلامت در اول اردیبهشت ماه در دبستان دخترانه بنت الهدي صدر همراه با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان بافق برگزار می‌شود

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان بافق در اين مراسم با اشاره به شعار سازمان بهداشت جهانی تحت عنوان "غذا از مزرعه تا سفره" در هفته سلامت گفت: تلاش برای تغذیه سالم، بررسی چالش‌های غذایی و ارتقا سلامت تغذیه‌ای مردم از جمله اهداف برگزاری هفته سلامت است.

"مسعود دانشي" افزود : هفته سلامت نیز در سال جدید با شعار "عزم ملي براي دسترسي عادلانه به خدمات سلامت" از 1 تا 7 اردیبهشت برگزار مي شود.

وي در زمینه سلامت جامعه و بهداشت عمومی گفت: هنر پیشگیری از بیماری‌ها و حفظ تندرستی بشر با استفاده از تلاش دسته جمعی افراد جامعه که منجر به پیشرفت، رشد و توسعه جامعه می‌شود ، صورت مي گيرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بافق در ادامه ياد آور شد : امروز بعد از امنیت مهمترین نعمتی که خدای بزرگ به ما ارزانی داشته است ،سلامت جسمی و روحی خودمان است و آموزش که بعد از سلامت قرار دارد در صورت داشتن سلامت جسم و روح می تواند به نحو احسن فراگیر شود.

وي افزود :امروز برای رشد جامعه ما به انسان های سالم نیاز داریم ، برای رشد جامعه به فراگیری نیاز داریم و فراگیری مقدمه اش داشتن حجم و روح سالم است .

"علي اصغر رنجبر" اجرای ورزش همگانی و صبحگاهی در کلیه مدارس، تشکیل نمایشگاه، تشکیل کلاس آموزش خانواده در مدارس،ترویج فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی،آموزش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی را از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش بافق در هفته سلامت اعلام کرد.

در این مراسم دانش آموزان با اجرای نمایش و حرکات ورزشی و برنامه های متنوع دیگر با پیام سلامتی آغاز این هفته را گرامی داشتند

همچنین در حاشیه این مراسم سفره سلامت نیز برگزار شد که مدعوین با حضور خود از غذاهای متنوع با محوریت سلامت بازدید کردند

IMG_4778 IMG_4791 IMG_4796 IMG_4802 IMG_4810 IMG_4815 IMG_4828 IMG_4799

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده