رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
  • کد خبر : ۸۰۲۲۱
  • چاپ خبر : پاسخ مدیر عامل شرکت معدنچیان چغارت بافق به خبرنگاران در گزارش اختصاصی خبری ویژه
در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع ریلی تهران:

پاسخ مدیر عامل شرکت معدنچیان چغارت بافق به خبرنگاران در گزارش اختصاصی خبری ویژه

حسین ندافیان مدیر عامل شرکت معدنچیان چغارت بافق در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ریلی خرداد ماه 98 به سوال خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش آفتاب بافق؛ حسین ندافیان مدیر عامل شرکت معدنچیان چغارت بافق در گفتگو با خبرنگاران در خصوص حضور این شرکت در در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع ریلی تهران گفت: این […]

حسین ندافیان مدیر عامل شرکت معدنچیان چغارت بافق در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ریلی خرداد ماه 98 به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حسین ندافیان مدیر عامل شرکت معدنچیان چغارت بافق در گفتگو با خبرنگاران در خصوص حضور این شرکت در در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع ریلی تهران گفت: این شرکت با هدف توسعه زیر ساخت های مهندسی در سال 1395 اقدام به عقد قرارداد در زمینه مشاوره و نظارت بر مباحث تعمیرات لکوموتیو های روسی با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق نمود.

وی افزود: ارتقاء سطح کیفی تعمیرات لکوموتیو؛ بومی سازی و قطع وابستگی به تعمیرکاران غیربومی ؛ تدوین دستورالعمل های تعمیراتی و آموزش  پرسنل، باعث جلوگیری از وقوع خرابی های مکرر و افزایش سطح دسترسی و آماده بکار بودن لکوموتیوهای شرکت سنگ آهن مرکزی  گردیده که این امر منتج به صرفه جویی اقتصادی و کاهش بار مالی شده است.

ندافیان خاطر نشان کرد: همچنین در زمینه موارد تحقیق و توسعه نیز این شرکت موفق به تالیف کتاب تخصصی لکوموتیو طبق سرفصل دانشگاهی و همچنین ارائه سه مقاله علمی پژوهشی و نوآورانه در زمینه مباحث مربوط به تعمیرات لکوموتیوهای روسی شده است.

وی هدف از مشارکت در این نمایشگاه را تعامل  با صنعتگران و فعالان این حوزه و همچنین نمایش توانمندی های شرکت معدنچیان در عرصه کشوری  همسو با رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه ی اقتصاد مقاومتی و همچنین رونق  و کسب و کار عنوان کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده