رفتن به بالا
  • شنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
  • کد خبر : ۸۰۷۰
  • چاپ خبر : بافق ميزبان مسابقات رالي جانبازان استان يزد

بافق ميزبان مسابقات رالي جانبازان استان يزد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ يازدهمين دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان استان يزد، بزرگداشت سردارشهيد محمد منتظرالقائم و سه هزار و 850 شهید استان یزد و نکو داشت حمله خفت بار آمریکا به صحرای طبس از گلزار شهداي خلد برین یزد تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد. مدير كل بنياد شهيد […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ يازدهمين دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان استان يزد، بزرگداشت سردارشهيد محمد منتظرالقائم و سه هزار و 850 شهید استان یزد و نکو داشت حمله خفت بار آمریکا به صحرای طبس از گلزار شهداي خلد برین یزد تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد در حاشيه مراسم استقبال از جانبازان كه با حضور فرماندار و معاونت فرمانداري بافق ، بخشدار مركزي ، مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مسئولان اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت : این مسابقه از گلزار شهدای خلدبرين یزد تا آستان مقدس امامزاده عبدالله  بافق به طول 220 کیلومتر و در 5 کلاس پزشکی انجام شد.

"احمد ابراهيمي" با اشاره به استقبال خوب و گسترده خانواده شهدا و ایثارگران از این برنامه كه با حضور بیش از ۱۴۰ دستگاه خودور در این رقابت‌ها برگزار شده است ، گفت: شرکت کنندگان با حرکت از یزد به شهر مهریز و از آنجا تا شهرستان بافق مسیر را پیمودند.

وي اضافه كرد: در این مسابقه 750 جانباز به اتفاق خانواده هایشان شرکت دارند که با احتساب عوامل اجرایی و دست اندرکار، شمار شرکت کنندگان به 850 نفر می رسد.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: هدف از این برنامه بزرگداشت شهدا و به ویژه شهید منتظر قائم(عج) نخستین فرمانده سپاه استان یزد که در جریان حادثه صحرای طبس به شهادت رسید  و 3 هزار 850 شهید استان بود.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد در پايان با بیان اینکه این دوره از مسابقات رالی خانوادگی جانبازان به همت و میزبانی شرکت سنگ آهن بافق برگزار شده است از امام جمعه ، فرماندار بافق و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ،سایر دست اندر کاران و استقبال خوب مردم این شهرستان،تقدیر و تشکر کرد.

گفتني است كاشت نهال زيتون در ميدان غدير بافق و گلباران گلزارشهدای اين شهرستان از ديگر برنامه‌های جنبی این دوره از رقابت ها بود

IMG_4987 IMG_4981 IMG_4916 IMG_4919 IMG_4956 IMG_4966 IMG_4931 IMG_4922.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده