رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
  • کد خبر : ۸۰۸۲۸
  • چاپ خبر : فرماندار بافق با رییس و کارکنان اداره امور مالیاتی شهرستان دیدار کرد + تصاویر
در ایام ثبت و ارائه اظهارنامه های مالیاتی؛

فرماندار بافق با رییس و کارکنان اداره امور مالیاتی شهرستان دیدار کرد + تصاویر

رییس اداره امور مالیاتی شهرستان های بافق و بهاباد در حاشیه بازدید فرماندار گفت: تا پایان مهلت مقرر بیش از 1600 نفر از مودیان مالیاتی بخش مشاغل در سامانه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی خود را ثبت نمودند. به گزارش آفتاب بافق؛ زاده رحمانی فرماندار بافق صبح امروز با حضور در اداره امور مالیاتی این شهرستان ضمن […]

رییس اداره امور مالیاتی شهرستان های بافق و بهاباد در حاشیه بازدید فرماندار گفت: تا پایان مهلت مقرر بیش از 1600 نفر از مودیان مالیاتی بخش مشاغل در سامانه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی خود را ثبت نمودند.

به گزارش آفتاب بافق؛ زاده رحمانی فرماندار بافق صبح امروز با حضور در اداره امور مالیاتی این شهرستان ضمن دیدار و عرض خسته نباشید به رییس و کارکنان این اداره از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت.

رییس اداره امور مالیاتی شهرستان های بافق و بهاباد در حاشیه این بازدید با اشاره به ثبت نام 1600 نفر از مودیان مالیاتی بخش مشاغل تا پایان مهلت مقرر، گفت: خوشبختانه با تلاش مجموعه کارکنان این اداره روند ثبت نام و انجام امور مربوط به اظهارنامه‌های مالیاتی اشخاص حقیقی به بهترین نحو ممکن انجام شد.

مهدی وکیل زارچی افرود: ثبت نام و ارائه اظهار نامه مالیاتی مودیان مالیاتی بخش مشاغل تا پایان خرداد ماه بوده و از ابتدای تیرماه ثبت نام اشخاص حقوقی (موسسات و شرکت ها) آغاز شده است.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده