رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
  • کد خبر : ۸۰۸۶
  • چاپ خبر : مشكلات محله فخريه بافق بررسي و تصميم گيري شد

مشكلات محله فخريه بافق بررسي و تصميم گيري شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ برای حل مشکلات موجود در سطح محلات شهرستان بافق،جلسه ای با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان ادارات مختلف شهرستان برای بررسی و حل مشکلات محله فخريه بافق برگزار شد. در ابتدای این نشست که با حضور جمع کثیری از مردم ودر تكيه فرهنگي مذهبي امام حسن(ع) برگزار […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ برای حل مشکلات موجود در سطح محلات شهرستان بافق،جلسه ای با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان ادارات مختلف شهرستان برای بررسی و حل مشکلات محله فخريه بافق برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با حضور جمع کثیری از مردم ودر تكيه فرهنگي مذهبي امام حسن(ع) برگزار شد ، فرماندار بافق در سخنانی اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی فرصت مناسبی است تا مسئولان ضمن برشمردن اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود، از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند و پاسخگو باشند.

سيد مهدي طلايي مقدم جلب اعتماد مردم و تكيه بر همبستگي آنان را كليد اصلي حل همه مشكلات دانست و گفت : در این مسیر بايد توان تحمل نظرات صاحب نظران را داشته باشيم ، بايد بدانيم كه دولت به تنهايي قادر به حل مشكلات نيست و اين مردم هستند كه بايد براي حل مشكلات در صحنه حضور يابند.

در ادامه این مراسم یکی از اهالی محله فخريه بافق به نمایندگی از سایرین ،لیستی از مشکلات موجود را ارائه داد که فرماندار به همراه مدیران حاضر در جلسه به ارائه توضیحاتی در حیطه کاری خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ شد.

گفتني است ، نامگذاري كوچه ها و معابر محله فخريه ، احداث پارك كودك ، توسعه فضاي سبز و خدمات شهري ، راه اندازي درمانگاه خدمات درماني ، آسفالت معابر ، كمبود واگذاري خطوط تلفن ، مساعدت به تيمهاي ورزشي و توسعه فضاهاي ورزشي ، ايجاد خدمات رفاهي از قبيل عابر بانك و تكميل تكيه امام حسن (ع) از جمله مشكلات محله فخريه بود كه توسط مردم ارائه شد.

IMG_5065 IMG_5068 IMG_5072 IMG_5101 IMG_5112

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده